(13-10-2014, Saat:20:06)Mehmethan12 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (10-10-2014, Saat:19:45)SefaKaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
Özel Mesaj Yerindeki Hata. Lütfen Düzeltirseniz Sevinirim.
Ayrıca Mesaja Tıklayınca Postbit Görünmüyor.
++ aynen
Sorunun çözümü oldukça basit. Yapmanız gereken Son Avatar eklentisini indirip tüm ayarları aktif etmek.
Alıntı:Forum ayarları > Forum Görüntüleme Ayarlarından en alttaki kutucukları işaretleyin.
http://mybbdepo.com/ilk-veya-son-mesaj-a...onusu.html
Güzel Tema Olmuş

Biraz bende hatalar var nedense. Olsun o kadar

(15-10-2014, Saat:21:22)xActiveXx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Güzel Tema Olmuş
Biraz bende hatalar var nedense. Olsun o kadar 
Ne gibi hatalar var? Detay verirseniz çözmeye çalışırız.
(17-10-2014, Saat:05:59)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yardım edebilirmisiniz ?

Gloabal.css'de
aside.ok.ters:before ve
aside.ok.ters:after'ın left ve right değerini değiştirerek düzeltebilirsiniz. Herhangi bir değişiklik yaptınız mı bilmiyorum ama bende değerler 83px. Eğer sizde de böyle ise farklı değerler deneyerek çözebilirsiniz.
(17-10-2014, Saat:11:41)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (17-10-2014, Saat:05:59)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yardım edebilirmisiniz ?

Gloabal.css'de aside.ok.ters:before ve aside.ok.ters:after'ın left ve right değerini değiştirerek düzeltebilirsiniz. Herhangi bir değişiklik yaptınız mı bilmiyorum ama bende değerler 83px. Eğer sizde de böyle ise farklı değerler deneyerek çözebilirsiniz.
Yapamadım yardımlarınızı bekliyorum