MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Oyunwizard Mybb Teması [1.8]
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(10-10-2014, Saat:19:45)SefaKaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]resim

Özel Mesaj Yerindeki Hata. Lütfen Düzeltirseniz Sevinirim.

Ayrıca Mesaja Tıklayınca Postbit Görünmüyor.

++ aynen
(13-10-2014, Saat:20:06)Mehmethan12 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(10-10-2014, Saat:19:45)SefaKaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]resim

Özel Mesaj Yerindeki Hata. Lütfen Düzeltirseniz Sevinirim.

Ayrıca Mesaja Tıklayınca Postbit Görünmüyor.

++ aynen

Sorunun çözümü oldukça basit. Yapmanız gereken Son Avatar eklentisini indirip tüm ayarları aktif etmek.

Alıntı:Forum ayarları > Forum Görüntüleme Ayarlarından en alttaki kutucukları işaretleyin.

http://mybbdepo.com/ilk-veya-son-mesaj-a...onusu.html
(13-10-2014, Saat:20:50)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(13-10-2014, Saat:20:06)Mehmethan12 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(10-10-2014, Saat:19:45)SefaKaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]resim

Özel Mesaj Yerindeki Hata. Lütfen Düzeltirseniz Sevinirim.

Ayrıca Mesaja Tıklayınca Postbit Görünmüyor.

++ aynen

Sorunun çözümü oldukça basit. Yapmanız gereken Son Avatar eklentisini indirip tüm ayarları aktif etmek.

Alıntı:Forum ayarları > Forum Görüntüleme Ayarlarından en alttaki kutucukları işaretleyin.

http://mybbdepo.com/ilk-veya-son-mesaj-a...onusu.html

Teşekkürler Süper
Güzel Tema Olmuş Gülümseme Biraz bende hatalar var nedense. Olsun o kadar Gülümseme
(15-10-2014, Saat:21:22)xActiveXx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Güzel Tema Olmuş Gülümseme Biraz bende hatalar var nedense. Olsun o kadar Gülümseme

Ne gibi hatalar var? Detay verirseniz çözmeye çalışırız.
Yardım edebilirmisiniz ?

resim
(17-10-2014, Saat:05:59)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yardım edebilirmisiniz ?

resim

Gloabal.css'de aside.ok.ters:before ve aside.ok.ters:after'ın left ve right değerini değiştirerek düzeltebilirsiniz. Herhangi bir değişiklik yaptınız mı bilmiyorum ama bende değerler 83px. Eğer sizde de böyle ise farklı değerler deneyerek çözebilirsiniz.
(17-10-2014, Saat:11:41)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(17-10-2014, Saat:05:59)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yardım edebilirmisiniz ?

resim

Gloabal.css'de aside.ok.ters:before ve aside.ok.ters:after'ın left ve right değerini değiştirerek düzeltebilirsiniz. Herhangi bir değişiklik yaptınız mı bilmiyorum ama bende değerler 83px. Eğer sizde de böyle ise farklı değerler deneyerek çözebilirsiniz.

Yapamadım yardımlarınızı bekliyorum
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19