Gayet Başarılı Muazzam Bir Tema, Postbit ve Ek Dosya Stilini Kullanmak İstiyorum İzninizle..
(21-09-2014, Saat:11:06)Edward Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Gayet Başarılı Muazzam Bir Tema, Postbit ve Ek Dosya Stilini Kullanmak İstiyorum İzninizle..
Elbette, temadaki her şeyi kullandığınız temalara uyarlayabilirsiniz.
Bunu 1.6 için kullanma şansımız var mı ?
(21-09-2014, Saat:15:58)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Bunu 1.6 için kullanma şansımız var mı ?
Deneme fırsatım olmadığı için ne desem yalan olur. Ama gözüme çarpan birkaç değişiklik vardı.
(21-09-2014, Saat:16:05)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (21-09-2014, Saat:15:58)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Bunu 1.6 için kullanma şansımız var mı ?
Deneme fırsatım olmadığı için ne desem yalan olur. Ama gözüme çarpan birkaç değişiklik vardı.
Yani 1.6 kulanırsak sorun çıkabilir mi demek istedim ?
1.6 çalışan bazı değişkenler 1.8'de çalışmadı ama denemekten zarar gelmez. Bu konu hakkında net bir bilgim yok.
(21-09-2014, Saat:16:14)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]1.6 çalışan bazı değişkenler 1.8'de çalışmadı ama denemekten zarar gelmez. Bu konu hakkında net bir bilgim yok.
merhaba bir sorun var bu sorunu nasıl düzeltirim
http://prntscr.com/4rrbee
(01-10-2014, Saat:13:32)stakerxd Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (21-09-2014, Saat:16:14)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]1.6 çalışan bazı değişkenler 1.8'de çalışmadı ama denemekten zarar gelmez. Bu konu hakkında net bir bilgim yok.
merhaba bir sorun var bu sorunu nasıl düzeltirim
http://prntscr.com/4rrbee
Hocam hangi çözünürlük ve tarayıcıda bu sorunu aldınız? Tüm tarayıcılarda denedim böyle bir sorunla karşılaşmadım.
Ek olarak; temadaki stil dosyasına müdahale ettiniz mi?