1 Ay olmuş da üstte bende hiç çıkış yap butonu falan gözükmüyor(ama aslında var). Rengini nasıl değiştirebilirim?
Bu eskidi artik v2 cikmasi lazim.
(09-05-2015, Saat:13:22)SirProNauth Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]1 Ay olmuş da üstte bende hiç çıkış yap butonu falan gözükmüyor(ama aslında var). Rengini nasıl değiştirebilirim?
Çıkış yap butonu görünmyorsa muhtemelen görsel yanlış dizine atılmıştır. Veya atılmamıştır.
(09-05-2015, Saat:18:06)Mehmethan12 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Bu eskidi artik v2 cikmasi lazim.
Zamanım olursa olabilir

Resimleri yüklemeyi unutmuşum. Teşekkürler

Hocam özel mesaja bakarsanız sevinirim
(24-05-2015, Saat:19:18)ZeroSevenZero Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hocam özel mesaja bakarsanız sevinirim
Sorununuzu buradan iletebilirsiniz.
ilk mesaj son mesaj avatar olmuyor bakabilir misin