MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Oyunwizard Mybb Teması [1.8]
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
1 Ay olmuş da üstte bende hiç çıkış yap butonu falan gözükmüyor(ama aslında var). Rengini nasıl değiştirebilirim?
Bu eskidi artik v2 cikmasi lazim. 
(09-05-2015, Saat:13:22)SirProNauth Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]1 Ay olmuş da üstte bende hiç çıkış yap butonu falan gözükmüyor(ama aslında var). Rengini nasıl değiştirebilirim?

Çıkış yap butonu görünmyorsa muhtemelen görsel yanlış dizine atılmıştır. Veya atılmamıştır.

(09-05-2015, Saat:18:06)Mehmethan12 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Bu eskidi artik v2 cikmasi lazim. 

Zamanım olursa olabilir Gülümseme
Resimleri yüklemeyi unutmuşum. Teşekkürler Gülümseme
Hocam özel mesaja bakarsanız sevinirim
(24-05-2015, Saat:19:18)ZeroSevenZero Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hocam özel mesaja bakarsanız sevinirim

Sorununuzu buradan iletebilirsiniz. 
asadasdads
ilk mesaj son mesaj avatar olmuyor bakabilir misin
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19