MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Oyunwizard Mybb Teması [1.8]
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(25-05-2015, Saat:19:03)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]ilk mesaj son mesaj avatar olmuyor bakabilir misin

Eklentiyi kurup, ayarlarını yaptınız mı? Ayrıca tema sadece 1.8 sürümünde çalışmakta. Bu yüzdende sorun yaşıyor olabilirsiniz.
hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yok
(25-05-2015, Saat:20:02)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yok
bilgilerinizi  özelden atın çözeriz. Süper
(25-05-2015, Saat:20:02)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yok

Son sürümü indirdiyseniz zaten kodlarda değişiklik yapmanıza gerek yok. İlk ve son mesajda avatar eklentisinin ayarlarını doğru yaptığınıza emin misiniz?
şimdi yaptım saol
Postbiti dikey nasıl yapacağım hocam güzelce en baştan anlatır mısınız @Wampir

http://mybbdepo.com/postbit-i-yatay-dike...onusu.html bu konudakileri yaptım olmuyor.

global.css postbit ve postbit_classic kodlarının dikey olanını verin ben yaparım
(30-05-2015, Saat:20:25)webevi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Postbiti dikey nasıl yapacağım hocam güzelce en baştan anlatır mısınız @Wampir

http://mybbdepo.com/postbit-i-yatay-dike...onusu.html bu konudakileri yaptım olmuyor.

global.css postbit ve postbit_classic kodlarının dikey olanını verin ben yaparım

Zaten dikey postbit ve yatay postbit  kodları temada var. Phpmyadmin'den sql sorgusunu gönderdiniz mi?
Avatar eklentisini nasıl yapıcağız
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19