(25-05-2015, Saat:19:03)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]ilk mesaj son mesaj avatar olmuyor bakabilir misin
Eklentiyi kurup, ayarlarını yaptınız mı? Ayrıca tema sadece
1.8 sürümünde çalışmakta. Bu yüzdende sorun yaşıyor olabilirsiniz.
hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yok
(25-05-2015, Saat:20:02)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yok
bilgilerinizi özelden atın çözeriz.

(25-05-2015, Saat:20:02)dnzblg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam 1.8 kurulu fakat şöyle bir sorunum var belirttiğiniz konudaki kodlar sizin kodlarla uyuşmuyor yani şu kodu şununla değiştir diyor fakat öyle bir kod yok
Son sürümü indirdiyseniz zaten kodlarda değişiklik yapmanıza gerek yok. İlk ve son mesajda avatar eklentisinin ayarlarını doğru yaptığınıza emin misiniz?
(30-05-2015, Saat:20:25)webevi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Postbiti dikey nasıl yapacağım hocam güzelce en baştan anlatır mısınız @Wampir
http://mybbdepo.com/postbit-i-yatay-dike...onusu.html bu konudakileri yaptım olmuyor.
global.css postbit ve postbit_classic kodlarının dikey olanını verin ben yaparım
Zaten dikey postbit ve yatay postbit kodları temada var. Phpmyadmin'den sql sorgusunu gönderdiniz mi?
Avatar eklentisini nasıl yapıcağız