MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Oyunwizard Mybb Teması [1.8]
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Metaryelleri kullanmamda sakınca varmı ?
(20-04-2015, Saat:16:23)Cixx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Metaryelleri kullanmamda sakınca varmı ?

Dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz.
Ben sizin temanızı kullanmaktayım. Ancak kontrol panelinde sorunlarım var. Resimlerde görebilirsiniz:

resim

resim

Temanız çok güzel. Severek kullanıyorum. Ama bunu nasıl düzeltebilirim?
(22-04-2015, Saat:19:57)serkant Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Ben sizin temanızı kullanmaktayım. Ancak kontrol panelinde sorunlarım var. Resimlerde görebilirsiniz:

resim

resim

Temanız çok güzel. Severek kullanıyorum. Ama bunu nasıl düzeltebilirim?

Bu hatayı düzeltmiştim. Temayı nereden indirdiniz? Son sürümü buradan indirebilirsiniz: https://yadi.sk/d/qYN7bYiKgB5AB
Tema dikey olmuyor yardımcı olurmusunuz?
(23-04-2015, Saat:13:46)miay699 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Tema dikey olmuyor yardımcı olurmusunuz?

http://mybbdepo.com/postbit-i-yatay-dike...onusu.html
hocam sizin temanızın footerini degistiren siteler var çok goruyorum. Sizin isminiz ile kayıt olup degistirmelerini arz ediyorum sonrada o siteyi bırakıyorum sizin için sorun olurmu ?
(24-04-2015, Saat:15:10)ertank Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam sizin temanızın footerini degistiren siteler var çok goruyorum. Sizin isminiz ile kayıt olup degistirmelerini arz ediyorum sonrada o siteyi bırakıyorum sizin için sorun olurmu ?

Sorun değilde uğraşmanıza gerek yok aslında Gülümseme İsteyen istediği değişikliği yapsın Gülümseme
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19