(20-09-2014, Saat:23:29)Huracine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]http://prntscr.com/4op81q
Haberiniz olsun hocam, bu arada çok güzel iş çıkartmışsınız.
Hocam o kayma hatası nerede? Bütün çözünürlüklerde kontrol ettim herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.
(20-09-2014, Saat:23:50)Toretto Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (20-09-2014, Saat:23:49)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (20-09-2014, Saat:23:29)Huracine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]http://prntscr.com/4op81q
Haberiniz olsun hocam, bu arada çok güzel iş çıkartmışsınız.
Hocam o kayma hatası nerede? Bütün çözünürlüklerde kontrol ettim herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.
Demoda Var mesela .
Konu gösteriminde mi mesaj şablonların da mı? Ve kullandığınız tarayıcıyı ve çözünürlüğü de söylerseniz sorunun kaynağını bulabiliriz.
konu gosterımde chrome 1366 768
(21-09-2014, Saat:00:14)Toretto Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]konu gosterımde chrome 1366 768
Bende bir sorun yoktu ama küçük bir düzenleme yaptım. Size zahmet tekrardan kontrol edebilir misiniz?