MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Oyunwizard Mybb Teması [1.8]
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(20-09-2014, Saat:21:13)xFeyz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]good job ünlem

Teşekkürler.
http://prntscr.com/4op81q
Haberiniz olsun hocam, bu arada çok güzel iş çıkartmışsınız.
(20-09-2014, Saat:23:29)Huracine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]http://prntscr.com/4op81q
Haberiniz olsun hocam, bu arada çok güzel iş çıkartmışsınız.

Hocam o kayma hatası nerede? Bütün çözünürlüklerde kontrol ettim herhangi bir sorunla karşılaşmadım.

Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.
(20-09-2014, Saat:23:49)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(20-09-2014, Saat:23:29)Huracine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]http://prntscr.com/4op81q
Haberiniz olsun hocam, bu arada çok güzel iş çıkartmışsınız.

Hocam o kayma hatası nerede? Bütün çözünürlüklerde kontrol ettim herhangi bir sorunla karşılaşmadım.

Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.

Demoda Var mesela .
(20-09-2014, Saat:23:50)Toretto Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(20-09-2014, Saat:23:49)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(20-09-2014, Saat:23:29)Huracine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]http://prntscr.com/4op81q
Haberiniz olsun hocam, bu arada çok güzel iş çıkartmışsınız.

Hocam o kayma hatası nerede? Bütün çözünürlüklerde kontrol ettim herhangi bir sorunla karşılaşmadım.

Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.

Demoda Var mesela .

Konu gösteriminde mi mesaj şablonların da mı? Ve kullandığınız tarayıcıyı ve çözünürlüğü de söylerseniz sorunun kaynağını bulabiliriz.
konu gosterımde chrome 1366 768
(21-09-2014, Saat:00:14)Toretto Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]konu gosterımde chrome 1366 768

Bende bir sorun yoktu ama küçük bir düzenleme yaptım. Size zahmet tekrardan kontrol edebilir misiniz?
Başarılı Süper
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19