Avatar kutusu boş gözüküyor hep. Acaba bu sorunu nasıl düzeltebilirim?
(12-11-2015, Saat:23:07)Yavuzs Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
Avatar kutusu boş gözüküyor hep. Acaba bu sorunu nasıl düzeltebilirim?
Son mesajda avatar eklentisini kurdunuz mu?
Temayı genişletmek isteyenler containerden değilde wrapten genişliği ayarlayabilir. Global css den şunu arayın: .wrapper

Gerçekten güzel tema tebrik ederim.
video mykod bölümü nerde uçmuşmu bir iş yapıyorsunuz hep eksik bırakında bilen biri yapsın ...
mesaj yazınca beyaz sayfa çıkıyor
Tema çok güzel ellerinize sağlık ama hızlı mesaj atınca mesajın başta çıkması sorununu çözebilmemiz için yol gösterebilecek birileri yok mu?