
Teşekkürler eklentisi gördüğünüz gibi ortalanmış bir şekilde postbitte görünüyor ben bu eklentiyi sola yaslamak istiyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz?
| Sponsor Reklam |
![]() Teşekkürler eklentisi gördüğünüz gibi ortalanmış bir şekilde postbitte görünüyor ben bu eklentiyi sola yaslamak istiyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz?
Hocam Admin KP >> Şablonlar >> Postbit Şablonlar >> postbit_classic şablonunuzu yazar mısınız sanırım oradandı. Kolay gelsin, iyi forumlar.
|
||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Postbitte konu sayısı eklentisi varmı ? | sqlerror | 2 | 2,768 |
28-09-2015, Saat:22:05 Son Yorum: sqlerror |
|
| [1.8] SEO eklentisini kurdum şimdi ne yapmam gerekli? | giako | 5 | 2,913 |
16-08-2015, Saat:11:17 Son Yorum: giako |
|
| bu istatistik eklentisini nerden bulabilirim | burakhan667000 | 2 | 2,019 |
19-01-2015, Saat:23:49 Son Yorum: burakhan667000 |
|
| siteni sürümünü yükseltmek istiyorum | freedoom | 3 | 2,329 |
09-12-2014, Saat:02:23 Son Yorum: freedoom |
|
| [1.8] Konuyu görüntüleyenler kısmını değiştirmek istiyorum . | divxkosesi | 10 | 5,551 |
10-11-2014, Saat:10:16 Son Yorum: divxkosesi |
|
istanbul escort - beşiktaş escort - şişli escort - ataköy escort - ataköy escort - taksim escort - escort mecidiyeköy - çapa escort - topkapı escort
escort - sex hikaye - altyazılı porno - türk ifşa - türk porno - escort bayan