MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Teşekküler Eklentisini Postbitte Sola Yaslamak İstiyorum
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
resim

Teşekkürler eklentisi gördüğünüz gibi ortalanmış bir şekilde postbitte görünüyor ben bu eklentiyi sola yaslamak istiyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz?
Hocam Admin KP >> Şablonlar >> Postbit Şablonlar >> postbit_classic şablonunuzu yazar mısınız sanırım oradandı. Kolay gelsin, iyi forumlar.
sorun çözülmüştür
(23-07-2014, Saat:16:40)berkanweb Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]sorun çözülmüştür

Hocam sorunlarınızı çözdüğünüzde nasıl çözdüğünüzü de yazarsanız, sizle aynı sorunu yaşayan arkadaşlarımıza yardım etmiş olursunuz. Kolay gelsin, iyi forumlar.