Teşekkürler eklentisi gördüğünüz gibi ortalanmış bir şekilde postbitte görünüyor ben bu eklentiyi sola yaslamak istiyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz?
Hocam Admin KP >> Şablonlar >> Postbit Şablonlar >> postbit_classic şablonunuzu yazar mısınız sanırım oradandı. Kolay gelsin, iyi forumlar.
(23-07-2014, Saat:16:40)berkanweb Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]sorun çözülmüştür
Hocam sorunlarınızı çözdüğünüzde nasıl çözdüğünüzü de yazarsanız, sizle aynı sorunu yaşayan arkadaşlarımıza yardım etmiş olursunuz. Kolay gelsin, iyi forumlar.