(24-04-2014, Saat:14:25)Hasan2521 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(23-04-2014, Saat:19:14)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Normal kullanıcıda da butonların tamamı yok. Team Viewer atarsanız oradan da yardımcı olabilirim
Team Viewer dedin kayboldun. Bu sorunu ben hala çözemedim ve delireceğim Lütfen bir yardım etsin!!!![]()
![]()
Ben 7 24 seni mi bekleyeceğim. İşim vardı çıktım. 2 defa boş mesaj atacağını id pw göndermiş olsaydın bakabilirdim. 1 saat içinde gönderirsen bakabilirim


