![]() |
|
[1.6] Konularda butonlar kayık - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-soru-ve-sorunlariniz-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.6] Konularda butonlar kayık (/konularda-butonlar-kayik-konusu.html) Sayfalar:
1
2
|
Konularda butonlar kayık - Hasan2521 - 23-04-2014 MyBB Sürümü :MyBB_1611_Pro-v9 Sorun açıklaması : Butonlar kayık olması. Hata Ekran Görüntüsü :![]() Arkadaşlar bu sorunu nasıl düzelte bilirim?
Cvp: Konularda butonlar kayık - Muhammed K. - 23-04-2014 Merhaba, Bu sorun butonun kendisinden kaynaklanıyor yani yanlış boyutlandırlımış... başka bir buton yüklemeyi ddenerseniz olacaktır.. Cvp: Konularda butonlar kayık - usameavci - 23-04-2014 Ziyaretçiler bütün butonları göremiyor. Dolayısıyla bende sorunyok. Eğer demo hesap açarsanız bakabilirim
Cvp: Konularda butonlar kayık - Hasan2521 - 23-04-2014 (23-04-2014, Saat:18:14)RayeL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba, Butonları değiştirmeyi denedim ama bu seferde Spam butonu değişiyor Fakat diğerleri resimdeki mavi butonlar aynı yerinde duruyor.
Cvp: Konularda butonlar kayık - usameavci - 23-04-2014 Normal kullanıcıda da butonların tamamı yok. Team Viewer atarsanız oradan da yardımcı olabilirim
Cvp: Konularda butonlar kayık - Hasan2521 - 24-04-2014 (23-04-2014, Saat:19:14)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Normal kullanıcıda da butonların tamamı yok. Team Viewer atarsanız oradan da yardımcı olabilirim Team Viewer dedin kayboldun. Bu sorunu ben hala çözemedim ve delireceğim Lütfen bir yardım etsin!!!
Cvp: Konularda butonlar kayık - usameavci - 24-04-2014 (24-04-2014, Saat:14:25)Hasan2521 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(23-04-2014, Saat:19:14)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Normal kullanıcıda da butonların tamamı yok. Team Viewer atarsanız oradan da yardımcı olabilirim Ben 7 24 seni mi bekleyeceğim. İşim vardı çıktım. 2 defa boş mesaj atacağını id pw göndermiş olsaydın bakabilirdim. 1 saat içinde gönderirsen bakabilirim
Cvp: Konularda butonlar kayık - Hasan2521 - 24-04-2014 (24-04-2014, Saat:15:18)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(24-04-2014, Saat:14:25)Hasan2521 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(23-04-2014, Saat:19:14)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Normal kullanıcıda da butonların tamamı yok. Team Viewer atarsanız oradan da yardımcı olabilirim öm attım kardeş yardımların için teşekkürler
|