(15-02-2013, Saat:21:14)Sinan U Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çözüm üreten yöneticilerde warez kullandığı için çözüm göstermişler.Zaten sitemizden kışlanmalarının sebebi buydu.Yakında video ile warez ile orjinal arasındaki kurulumda çıkıyormu çıkmıyormu göstereceğim.MyBB destek siteleri böyle çapulcular ile yönetilmemeli.
Yine anlayışla karşılıyorum. Ama senin burada konuşabilmen için ilk önce kendi görevlilerine bakmalısın. Onlara demelisin ki;
" başka bir siteden bir konu alıntı yapacaksanız kaynak belirtmelisiniz. " demelisin. özelliklerde @Katre'ye. Biz hiç değilse baskasının konusunu çalıp kendi konumuzmuş gibi açmıyoruz. Ayrıca
"Akıllı insan düşündüğü her şeyi söylemez, fakat söylediği her şeyi düşünür." demiş Mevlana. Sende bir düşün istersen.
@XpSerkan, hocam yorumunuz içinde teşekkür ederim.

