MyBB Depo Forum
Candy Tema Sorun Lisans Var - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: Candy Tema Sorun Lisans Var (/candy-tema-sorun-lisans-var-konusu.html)

Sayfalar: 1 2


Candy Tema Sorun Lisans Var - KaTiL - 14-02-2013

Arkadaşlar eskiden candy theme aldım ama nedense yeni konu aç yanında + butonu görünmüyo



Lisans Resim

resim


Cvp: Candy Tema Sorun Lisans Var - antidetron - 14-02-2013

Lisans çevirisi de maşallah Google Translate sanırım. + işaretini kendinizde yapabilirsiniz sanırım. Öyle bir konu geçenlerde açılmıştı sanki.


Candy Tema Sorun Lisans Var - KaTiL - 14-02-2013

google çeviriden türkçe yaptım lisansı ama inanmıyorsanız engilsh yedeğide var


Cvp: Candy Tema Sorun Lisans Var - SvMedeT - 14-02-2013

(14-02-2013, Saat:20:45)KaTiL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: google çeviriden türkçe yaptım lisansı ama inanmıyorsanız engilsh yedeğide var

Css'den yapabilirsiniz. Ama hatalı kodlama var sanırım. Burak çözmüştü benim sitedekini sana burak yardımcı olacaktır.


Candy Tema Sorun Lisans Var - ßyßurak - 14-02-2013

Global.css Aşağıdaki Kodları Bul


Kod:
.bigbutton {display: inline-block;
padding: 9px 15px;
background: url(images/candy/highlight.png) repeat-x top, url(images/candy/plus.png) no-repeat 5px center;
color: white !important;
margin-bottom: 12px;
font-weight: bold;
border: 1px solid #646464;
border-radius: 2px;
text-transform: uppercase;
font-size: 12px;
text-shadow: 1px 1px 1px rgba(0, 0, 0, 0.31);
margin-top: -4px;background-color: #696969;padding-left: 35px;}




Alttaki İle Değiştir.


Alıntı:.bigbutton {display: inline-block;
padding: 9px 15px;
background: url(images/candy/highlight.png) repeat-x top, url(http://www.siteadı.com/images/candy/plus.png) no-repeat 5px center;
color: white !important;
margin-bottom: 12px;
font-weight: bold;
border: 1px solid #646464;
border-radius: 2px;
text-transform: uppercase;
font-size: 12px;
text-shadow: 1px 1px 1px rgba(0, 0, 0, 0.31);
margin-top: -4px;background-color: #696969;padding-left: 35px;}

Site Adı Yazan Yeri Değiştrin.


Candy Tema Sorun Lisans Var - KaTiL - 15-02-2013

Teşekürler Sorun çözüldü Gülümseme


Candy Tema Sorun Lisans Var - omerbasak - 15-02-2013

Katil Arkadaşım Yanlış Anlamassan Bişey Dicem...
Bu Tema Bendede Var Hatta Lisansıda İçinde Ama Warez...


Candy Tema Sorun Lisans Var - xpserkan - 15-02-2013

W@rez olan candy temada, yeni konu aç yanında + butonu gözükmez zaten. Orjinalinde bu sorun yok !