![]() |
|
Candy Tema Sorun Lisans Var - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu) +--- Konu Başlığı: Candy Tema Sorun Lisans Var (/candy-tema-sorun-lisans-var-konusu.html) Sayfalar:
1
2
|
Candy Tema Sorun Lisans Var - KaTiL - 14-02-2013 Arkadaşlar eskiden candy theme aldım ama nedense yeni konu aç yanında + butonu görünmüyo Lisans Resim
Cvp: Candy Tema Sorun Lisans Var - antidetron - 14-02-2013 Lisans çevirisi de maşallah Google Translate sanırım. + işaretini kendinizde yapabilirsiniz sanırım. Öyle bir konu geçenlerde açılmıştı sanki. Candy Tema Sorun Lisans Var - KaTiL - 14-02-2013 google çeviriden türkçe yaptım lisansı ama inanmıyorsanız engilsh yedeğide var Cvp: Candy Tema Sorun Lisans Var - SvMedeT - 14-02-2013 (14-02-2013, Saat:20:45)KaTiL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: google çeviriden türkçe yaptım lisansı ama inanmıyorsanız engilsh yedeğide var Css'den yapabilirsiniz. Ama hatalı kodlama var sanırım. Burak çözmüştü benim sitedekini sana burak yardımcı olacaktır. Candy Tema Sorun Lisans Var - ßyßurak - 14-02-2013 Global.css Aşağıdaki Kodları Bul Kod: .bigbutton {display: inline-block;Alttaki İle Değiştir. Alıntı:.bigbutton {display: inline-block; Site Adı Yazan Yeri Değiştrin. Candy Tema Sorun Lisans Var - KaTiL - 15-02-2013 Teşekürler Sorun çözüldü
Candy Tema Sorun Lisans Var - omerbasak - 15-02-2013 Katil Arkadaşım Yanlış Anlamassan Bişey Dicem... Bu Tema Bendede Var Hatta Lisansıda İçinde Ama Warez... Candy Tema Sorun Lisans Var - xpserkan - 15-02-2013 W@rez olan candy temada, yeni konu aç yanında + butonu gözükmez zaten. Orjinalinde bu sorun yok ! |