MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Candy Tema Sorun Lisans Var
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
Arkadaşlar eskiden candy theme aldım ama nedense yeni konu aç yanında + butonu görünmüyo



Lisans Resim

resim
Lisans çevirisi de maşallah Google Translate sanırım. + işaretini kendinizde yapabilirsiniz sanırım. Öyle bir konu geçenlerde açılmıştı sanki.
google çeviriden türkçe yaptım lisansı ama inanmıyorsanız engilsh yedeğide var
(14-02-2013, Saat:20:45)KaTiL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]google çeviriden türkçe yaptım lisansı ama inanmıyorsanız engilsh yedeğide var

Css'den yapabilirsiniz. Ama hatalı kodlama var sanırım. Burak çözmüştü benim sitedekini sana burak yardımcı olacaktır.
Global.css Aşağıdaki Kodları Bul


Kod:
.bigbutton {display: inline-block;
padding: 9px 15px;
background: url(images/candy/highlight.png) repeat-x top, url(images/candy/plus.png) no-repeat 5px center;
color: white !important;
margin-bottom: 12px;
font-weight: bold;
border: 1px solid #646464;
border-radius: 2px;
text-transform: uppercase;
font-size: 12px;
text-shadow: 1px 1px 1px rgba(0, 0, 0, 0.31);
margin-top: -4px;background-color: #696969;padding-left: 35px;}




Alttaki İle Değiştir.


Alıntı:.bigbutton {display: inline-block;
padding: 9px 15px;
background: url(images/candy/highlight.png) repeat-x top, url(http://www.siteadı.com/images/candy/plus.png) no-repeat 5px center;
color: white !important;
margin-bottom: 12px;
font-weight: bold;
border: 1px solid #646464;
border-radius: 2px;
text-transform: uppercase;
font-size: 12px;
text-shadow: 1px 1px 1px rgba(0, 0, 0, 0.31);
margin-top: -4px;background-color: #696969;padding-left: 35px;}

Site Adı Yazan Yeri Değiştrin.
Teşekürler Sorun çözüldü Gülümseme
Katil Arkadaşım Yanlış Anlamassan Bişey Dicem...
Bu Tema Bendede Var Hatta Lisansıda İçinde Ama Warez...
W@rez olan candy temada, yeni konu aç yanında + butonu gözükmez zaten. Orjinalinde bu sorun yok !
Sayfalar: 1 2