14-02-2013, Saat:19:07
Sayfalar: 1 2
14-02-2013, Saat:19:25
Lisans çevirisi de maşallah Google Translate sanırım. + işaretini kendinizde yapabilirsiniz sanırım. Öyle bir konu geçenlerde açılmıştı sanki.
14-02-2013, Saat:20:45
google çeviriden türkçe yaptım lisansı ama inanmıyorsanız engilsh yedeğide var
14-02-2013, Saat:23:33
(14-02-2013, Saat:20:45)KaTiL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]google çeviriden türkçe yaptım lisansı ama inanmıyorsanız engilsh yedeğide var
Css'den yapabilirsiniz. Ama hatalı kodlama var sanırım. Burak çözmüştü benim sitedekini sana burak yardımcı olacaktır.
14-02-2013, Saat:23:45
Global.css Aşağıdaki Kodları Bul
Alttaki İle Değiştir.
Site Adı Yazan Yeri Değiştrin.
Kod:
.bigbutton {display: inline-block;
padding: 9px 15px;
background: url(images/candy/highlight.png) repeat-x top, url(images/candy/plus.png) no-repeat 5px center;
color: white !important;
margin-bottom: 12px;
font-weight: bold;
border: 1px solid #646464;
border-radius: 2px;
text-transform: uppercase;
font-size: 12px;
text-shadow: 1px 1px 1px rgba(0, 0, 0, 0.31);
margin-top: -4px;background-color: #696969;padding-left: 35px;}Alttaki İle Değiştir.
Alıntı:.bigbutton {display: inline-block;
padding: 9px 15px;
background: url(images/candy/highlight.png) repeat-x top, url(http://www.siteadı.com/images/candy/plus.png) no-repeat 5px center;
color: white !important;
margin-bottom: 12px;
font-weight: bold;
border: 1px solid #646464;
border-radius: 2px;
text-transform: uppercase;
font-size: 12px;
text-shadow: 1px 1px 1px rgba(0, 0, 0, 0.31);
margin-top: -4px;background-color: #696969;padding-left: 35px;}
Site Adı Yazan Yeri Değiştrin.
15-02-2013, Saat:14:12
Teşekürler Sorun çözüldü 

15-02-2013, Saat:14:20
Katil Arkadaşım Yanlış Anlamassan Bişey Dicem...
Bu Tema Bendede Var Hatta Lisansıda İçinde Ama Warez...
Bu Tema Bendede Var Hatta Lisansıda İçinde Ama Warez...
15-02-2013, Saat:18:03
W@rez olan candy temada, yeni konu aç yanında + butonu gözükmez zaten. Orjinalinde bu sorun yok !
Sayfalar: 1 2
