15-02-2013, Saat:18:03
(15-02-2013, Saat:18:03)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]W@rez olan candy temada, yeni konu aç yanında + butonu gözükmez zaten. Orjinalinde bu sorun yok !
Ben dedim
Takan olmadı(15-02-2013, Saat:18:03)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]W@rez olan candy temada, yeni konu aç yanında + butonu gözükmez zaten. Orjinalinde bu sorun yok !
Takan olmadı(15-02-2013, Saat:21:14)Sinan U Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Çözüm üreten yöneticilerde warez kullandığı için çözüm göstermişler.Zaten sitemizden kışlanmalarının sebebi buydu.Yakında video ile warez ile orjinal arasındaki kurulumda çıkıyormu çıkmıyormu göstereceğim.MyBB destek siteleri böyle çapulcular ile yönetilmemeli.
Alıntı:Çözüm üreten yöneticilerde warez kullandığı için çözüm göstermişler.
Alıntı:MyBB destek siteleri böyle çapulcular ile yönetilmemeli.

(15-02-2013, Saat:21:14)Sinan U Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Çözüm üreten yöneticilerde warez kullandığı için çözüm göstermişler.Zaten sitemizden kışlanmalarının sebebi buydu.Yakında video ile warez ile orjinal arasındaki kurulumda çıkıyormu çıkmıyormu göstereceğim.MyBB destek siteleri böyle çapulcular ile yönetilmemeli.
