MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Konuyu Oyla:
Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
Candy Tema Sorun Lisans Var
MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar , MyBB 1.6 hakkında çözümlenmiş soru ve sorunlara buradan ulaşabilirsiniz.
Tarih: 14-02-2013, Saat:19:07 , KaTiL , 11 Yorum , 6372 Okunma
Tarih: 14-02-2013, Saat:19:07 , KaTiL , 11 Yorum , 6372 Okunma
| Sponsor Reklam |
Çözüm üreten yöneticilerde warez kullandığı için çözüm göstermişler.Zaten sitemizden kışlanmalarının sebebi buydu.Yakında video ile warez ile orjinal arasındaki kurulumda çıkıyormu çıkmıyormu göstereceğim.MyBB destek siteleri böyle çapulcular ile yönetilmemeli.
(15-02-2013, Saat:21:14)Sinan U Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çözüm üreten yöneticilerde warez kullandığı için çözüm göstermişler.Zaten sitemizden kışlanmalarının sebebi buydu.Yakında video ile warez ile orjinal arasındaki kurulumda çıkıyormu çıkmıyormu göstereceğim.MyBB destek siteleri böyle çapulcular ile yönetilmemeli. Şu sözlerinde sana hak veriyorum; Alıntı:Çözüm üreten yöneticilerde warez kullandığı için çözüm göstermişler. Fakat, şu sözlerinde yanlışsın. Alıntı:MyBB destek siteleri böyle çapulcular ile yönetilmemeli. Bunu diyebilmek için önce kendi sitendeki çapulcuları hallet.
(15-02-2013, Saat:21:14)Sinan U Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çözüm üreten yöneticilerde warez kullandığı için çözüm göstermişler.Zaten sitemizden kışlanmalarının sebebi buydu.Yakında video ile warez ile orjinal arasındaki kurulumda çıkıyormu çıkmıyormu göstereceğim.MyBB destek siteleri böyle çapulcular ile yönetilmemeli. Yine anlayışla karşılıyorum. Ama senin burada konuşabilmen için ilk önce kendi görevlilerine bakmalısın. Onlara demelisin ki; " başka bir siteden bir konu alıntı yapacaksanız kaynak belirtmelisiniz. " demelisin. özelliklerde @Katre'ye. Biz hiç değilse baskasının konusunu çalıp kendi konumuzmuş gibi açmıyoruz. Ayrıca "Akıllı insan düşündüğü her şeyi söylemez, fakat söylediği her şeyi düşünür." demiş Mevlana. Sende bir düşün istersen. @XpSerkan, hocam yorumunuz içinde teşekkür ederim.
|
|||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
|
|
MyBB 1611 - Pro-v9 Hakkında bir kaç sorun | Akuma | 6 | 6,513 |
16-09-2014, Saat:19:08 Son Yorum: Akuma |
|
|
[1.6] MyBB Büyük Sorun [Uzmansan Gel] | PowerTeam | 10 | 7,418 |
14-08-2014, Saat:09:11 Son Yorum: BlackCat |
| MyBBZero Tema Çizim | __Smile__ | 8 | 6,595 |
01-08-2014, Saat:14:27 Son Yorum: __Smile__ |
|
| Tema Denemem [GÜNCELLENDİ!] | atomcu | 16 | 9,062 |
30-06-2014, Saat:11:03 Son Yorum: atomcu |
|
|
|
Mesaj Düzenlemede Sorun | brnkry | 12 | 6,605 |
16-05-2014, Saat:18:57 Son Yorum: brnkry |
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
istanbul escort - beşiktaş escort - şişli escort - ataköy escort - ataköy escort - taksim escort - escort mecidiyeköy - çapa escort - topkapı escort


Takan olmadı
