hocam ben avatar kısmını aynı sizin sitenizdeki gibi yapmak istiyorum bugun bir arkadaş destek verdi ama cözemedi işi .sizlerden ricam biri bana yardım edermi ?
benım şuan kı avatarımın olduğu kısım resimdeki gibi duruyor ?

benım istediğim şekıl ise :

bana bu şekilde yapabılecek babayiğit lazım valla kaç kez kendım uğraştım yapamadım forumda destek veren arkadaşta uğraştı oda yapamadı
?
benım şuan kı avatarımın olduğu kısım resimdeki gibi duruyor ?

benım istediğim şekıl ise :

bana bu şekilde yapabılecek babayiğit lazım valla kaç kez kendım uğraştım yapamadım forumda destek veren arkadaşta uğraştı oda yapamadı
?




?