hocam ben avatar kısmını aynı sizin sitenizdeki gibi yapmak istiyorum bugun bir arkadaş destek verdi ama cözemedi işi .sizlerden ricam biri bana yardım edermi ?
benım şuan kı avatarımın olduğu kısım resimdeki gibi duruyor ?
benım istediğim şekıl ise :
bana bu şekilde yapabılecek babayiğit lazım valla kaç kez kendım uğraştım yapamadım forumda destek veren arkadaşta uğraştı oda yapamadı

?
Diğer mesajlarınızdaki gibi şablona uymadığınız için %10 uyarı aldınız.
Şimdi lütfen şablona uyun...
Kod:
http://mybbdepo.com/yardim-konusu-acan-kisilerin-dikkatine-konusu.html
iyi ettın yardımda edecen mı

?
hocam konuyu nasıl düzenleyecem bilmiyorum ki ah bilsem kurallara uymaz mıyız gelin şöyle bir anlaşma yapalım tabı size kalmış bişi sız bana bu konuda yardım edin mağduriyetımı giderin ben forumun butun kurallarını okuyp öğrenecem öyle konu acacam size ve hekeın önündede söz veriyorum.??
(03-08-2013, Saat:00:51)Lidermafya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam konuyu nasıl düzenleyecem bilmiyorum ki ah bilsem kurallara uymaz mıyız gelin şöyle bir anlaşma yapalım tabı size kalmış bişi sız bana bu konuda yardım edin mağduriyetımı giderin ben forumun butun kurallarını okuyp öğrenecem öyle konu acacam size ve hekeın önündede söz veriyorum.??
Siz forum kurallarını okuyun yada en azından ilk yorumumda verdiğim kuralları okuyun. Bende size yardımcı olacağıma söz veriyorum. Aksi halde konuyu kilitlicem.
iyi insanın halı başka oluyor .
eXiGent ben yapamadım burdan destek veren bır arkadaşta geldi oda yapamadı sürüm eski ondan mıdır bilmem ama yapamadı işte . size team bilgilerini gönderecem özelden .
Screwy söz bu sıkıntım giderilirse butun kuraları okuyup harfiyen uyacam
hala destek beklemekteyım
