MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir]
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4 5
paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı.

yüklemeye çalıştığımda ;
"Bu tema başka bir MyBB sürümü için kodlanmış. Lütfen, bu hatayı göz ardı etmek için ''Versiyon Uyumluluğunu Yoksay''ı seçiniz." diyor

yok saydığımda ise ;
"Dosya Yüklenemedi!"
(18-09-2013, Saat:17:26)AggReSSiVe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı.

yüklemeye çalıştığımda ;
"Bu tema başka bir MyBB sürümü için kodlanmış. Lütfen, bu hatayı göz ardı etmek için ''Versiyon Uyumluluğunu Yoksay''ı seçiniz." diyor

yok saydığımda ise ;
"Dosya Yüklenemedi!"
Site adresinizi verirmisiniz ve o sitede yetki verirseniz iyi olur bir kontrol ederim.
Şu an için herhangi bir host'a atmadım. Local'de deneme yapıyorum Göz kırpma

İlgilendiğin için sağol Süper
(18-09-2013, Saat:17:33)Smyrna35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(18-09-2013, Saat:17:26)AggReSSiVe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı.

yüklemeye çalıştığımda ;
"Bu tema başka bir MyBB sürümü için kodlanmış. Lütfen, bu hatayı göz ardı etmek için ''Versiyon Uyumluluğunu Yoksay''ı seçiniz." diyor

yok saydığımda ise ;
"Dosya Yüklenemedi!"
Site adresinizi verirmisiniz ve o sitede yetki verirseniz iyi olur bir kontrol ederim.

Pro-v8_Default-theme.xml dosyasındaki aşağıda yer alan kodların versiyonlarını değiştirdim ve şimdi sorun yok. Bilginiz olsun istedim Süper

Orijinal;

Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<theme name="Pro-v8_Default" version="1600">
    <properties>
        <templateset><![CDATA[1]]></templateset>
        <imgdir><![CDATA[images]]></imgdir>
        <logo><![CDATA[images/logo.gif]]></logo>
        <tablespace><![CDATA[4]]></tablespace>
        <borderwidth><![CDATA[1]]></borderwidth>
        <editortheme><![CDATA[Office_2007]]></editortheme>
    </properties>
    <stylesheets>
        <stylesheet name="global.css" version="1609">

Versiyonları değiştirdim;

Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<theme name="Pro-v8_Default" version="1610">
    <properties>
        <templateset><![CDATA[1]]></templateset>
        <imgdir><![CDATA[images]]></imgdir>
        <logo><![CDATA[images/logo.gif]]></logo>
        <tablespace><![CDATA[4]]></tablespace>
        <borderwidth><![CDATA[1]]></borderwidth>
        <editortheme><![CDATA[Office_2007]]></editortheme>
    </properties>
    <stylesheets>
        <stylesheet name="global.css" version="1610">
merhaba,

ben kurulumu yaptım fakat admin paneline girdigimde herhangi bir butona bastıgımda login çıkış yapıyor sonra Geçersiz Yönetici Girişi hatası veriyor.

nasıl düzeltmem gerekiyor.

teşekkürler.
(08-12-2013, Saat:22:17)vatanturk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]merhaba,

ben kurulumu yaptım fakat admin paneline girdigimde herhangi bir butona bastıgımda login çıkış yapıyor sonra Geçersiz Yönetici Girişi hatası veriyor.

nasıl düzeltmem gerekiyor.

teşekkürler.

http://mybbdepo.com/mybb-1611-pro-v9-sif...onusu.html

Pro v9 varken Neden v8 yüklüyosun Gülümseme
DUJYURULARUI NASIL KALDIRCAZ
(11-05-2014, Saat:16:08)LordMaster Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]DUJYURULARUI NASIL KALDIRCAZ

Sayfalar: 1 2 3 4 5