paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı.
yüklemeye çalıştığımda ;
"Bu tema başka bir MyBB sürümü için kodlanmış. Lütfen, bu hatayı göz ardı etmek için ''Versiyon Uyumluluğunu Yoksay''ı seçiniz." diyor
yok saydığımda ise ;
"Dosya Yüklenemedi!"
(18-09-2013, Saat:17:26)AggReSSiVe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı.
yüklemeye çalıştığımda ;
"Bu tema başka bir MyBB sürümü için kodlanmış. Lütfen, bu hatayı göz ardı etmek için ''Versiyon Uyumluluğunu Yoksay''ı seçiniz." diyor
yok saydığımda ise ;
"Dosya Yüklenemedi!"
Site adresinizi verirmisiniz ve o sitede yetki verirseniz iyi olur bir kontrol ederim.
Şu an için herhangi bir host'a atmadım. Local'de deneme yapıyorum
İlgilendiğin için sağol

(18-09-2013, Saat:17:33)Smyrna35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (18-09-2013, Saat:17:26)AggReSSiVe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı.
yüklemeye çalıştığımda ;
"Bu tema başka bir MyBB sürümü için kodlanmış. Lütfen, bu hatayı göz ardı etmek için ''Versiyon Uyumluluğunu Yoksay''ı seçiniz." diyor
yok saydığımda ise ;
"Dosya Yüklenemedi!"
Site adresinizi verirmisiniz ve o sitede yetki verirseniz iyi olur bir kontrol ederim.
Pro-v8_Default-theme.xml dosyasındaki aşağıda yer alan kodların versiyonlarını değiştirdim ve şimdi sorun yok. Bilginiz olsun istedim
Orijinal;
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<theme name="Pro-v8_Default" version="1600">
<properties>
<templateset><![CDATA[1]]></templateset>
<imgdir><![CDATA[images]]></imgdir>
<logo><![CDATA[images/logo.gif]]></logo>
<tablespace><![CDATA[4]]></tablespace>
<borderwidth><![CDATA[1]]></borderwidth>
<editortheme><![CDATA[Office_2007]]></editortheme>
</properties>
<stylesheets>
<stylesheet name="global.css" version="1609">
Versiyonları değiştirdim;
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<theme name="Pro-v8_Default" version="1610">
<properties>
<templateset><![CDATA[1]]></templateset>
<imgdir><![CDATA[images]]></imgdir>
<logo><![CDATA[images/logo.gif]]></logo>
<tablespace><![CDATA[4]]></tablespace>
<borderwidth><![CDATA[1]]></borderwidth>
<editortheme><![CDATA[Office_2007]]></editortheme>
</properties>
<stylesheets>
<stylesheet name="global.css" version="1610">
merhaba,
ben kurulumu yaptım fakat admin paneline girdigimde herhangi bir butona bastıgımda login çıkış yapıyor sonra Geçersiz Yönetici Girişi hatası veriyor.
nasıl düzeltmem gerekiyor.
teşekkürler.
(08-12-2013, Saat:22:17)vatanturk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]merhaba,
ben kurulumu yaptım fakat admin paneline girdigimde herhangi bir butona bastıgımda login çıkış yapıyor sonra Geçersiz Yönetici Girişi hatası veriyor.
nasıl düzeltmem gerekiyor.
teşekkürler.
http://mybbdepo.com/mybb-1611-pro-v9-sif...onusu.html
Pro v9 varken Neden v8 yüklüyosun

DUJYURULARUI NASIL KALDIRCAZ