MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir]
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4 5
Güzel Konu teşekkür ederiz tüm ekibe
güncelleme paketi ile prov7 den v8 geçtim ama özel mesaj gönderme bölümü ingilizce oldu sorun nedir
(27-08-2013, Saat:23:27)abdullah634938 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]güncelleme paketi ile prov7 den v8 geçtim ama özel mesaj gönderme bölümü ingilizce oldu sorun nedir

Site adresiniz nedir?
(27-08-2013, Saat:23:32)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(27-08-2013, Saat:23:27)abdullah634938 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]güncelleme paketi ile prov7 den v8 geçtim ama özel mesaj gönderme bölümü ingilizce oldu sorun nedir

Site adresiniz nedir?
Kod:
www.forumasteo.com
(27-08-2013, Saat:23:34)abdullah634938 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
Kod:
www.forumasteo.com


Linklerinizi yukarıdaki gibi code tagları içerisine alın. Dosyaları tekrar atarak tekrar upgrade yapmayı deneyin.

İşlem öncesinde yedeğinizi alın. Belki dosyalarınız eksik gitmiş olabilir.
(27-08-2013, Saat:23:38)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(27-08-2013, Saat:23:34)abdullah634938 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
Kod:
www.forumasteo.com


Linklerinizi yukarıdaki gibi code tagları içerisine alın. Dosyaları tekrar atarak tekrar upgrade yapmayı deneyin.

İşlem öncesinde yedeğinizi alın. Belki dosyalarınız eksik gitmiş olabilir.

tekrar yaptım ama aynı
Bu Pro paketlerinin yazarı kim ? Paketleri hazırlayan kim ? mybb.com.tr sitesi diye biliyordum ama, orada dahi Pro v8 paketi yayınlanmamış. Bu Pro paketlerini devamı olacakmı ? Yani desteği var ve geliştirilmeye devam edecekmi ?

Görünüş ve kullanım olarak 10 numara 5 yıldız Gülümseme devamı gelir umarım...

Teşekkürler...
(18-09-2013, Saat:15:36)AggReSSiVe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Bu Pro paketlerinin yazarı kim ? Paketleri hazırlayan kim ? mybb.com.tr sitesi diye biliyordum ama, orada dahi Pro v8 paketi yayınlanmamış. Bu Pro paketlerini devamı olacakmı ? Yani desteği var ve geliştirilmeye devam edecekmi ?

Görünüş ve kullanım olarak 10 numara 5 yıldız Gülümseme devamı gelir umarım...

Teşekkürler...
Yapımcısı mybb.com.tr o site kapalı olduğu için şuanlık yönetim buradan devam ediyor.O site yapım aşamasındadır.
Sayfalar: 1 2 3 4 5