Konu gosterımının resımdekı gıbı olmasını nasıl saglarım?
| Sponsor Reklam |
Konu gosterımının resımdekı gıbı olmasını nasıl saglarım?
Admin KP => Şablon & Tema => Şablonlar => Kullandığınız tema üzerine tıklayın =>Forum Bit Şablonlar => forumbit_depth3
Açın ve alttaki kodları komple değiştirip kayıt edin Kod: Kod: <li>{$statusicon}<a href="{$forum_url}" title="{$forum_viewers_text}">{$forum['name']}</a></li>Admin KP => Şablon & Tema => Şablonlar => Kullandığınız tema üzerine tıklayın =>Forum Bit Şablonlar => forumbit_subforums Açın ve alttaki kodları komple değiştirip kayıt edin Kod: Kod: <br />{$lang->subforums}<br /><ul class="alt_forumlar">{$sub_forums}</ul>Admin KP => Şablon & Tema => Temalar => Kullandığınız tema üzerine tıklayın => global.css üzerine tıklayın => CSS Düzenleme : Gelişmiş Mod : => En altına aşağıdakini ekleyin Kod: Kod: .alt_forumlar {list-style: none; margin: 0; padding: 0;} Bunları yaparken kendi temanızın yedeklerini alarak yapın !
(Son Düzenleme: 11-07-2012, Saat:03:25, Düzenleyen: raikea76.)
Edit: Her konu ıcın yenı bı ıcon cıktı fakat tablolar gıtmedı ... baloncuk seklınde yapabılrmyz?
|
|||||||||||||
istanbul escort - beşiktaş escort - şişli escort - ataköy escort - ataköy escort - taksim escort - escort mecidiyeköy - çapa escort - topkapı escort
escort - sex hikaye - altyazılı porno - türk ifşa - türk porno - escort bayan