![]() |
|
Anasayfa - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Modifikasyon & Eklenti Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-modifikasyon-eklenti-deposu-forumu) +---- Forum: Eklenti & Modifikasyon İstekleri (https://mybbdepo.com/eklenti-modifikasyon-istekleri-forumu) +---- Konu Başlığı: Anasayfa (/anasayfa-konusu.html) |
Anasayfa - raikea76 - 11-07-2012 Konu gosterımının resımdekı gıbı olmasını nasıl saglarım?
Anasayfa - TheGodFather - 11-07-2012 Admin KP => Şablon & Tema => Şablonlar => Kullandığınız tema üzerine tıklayın =>Forum Bit Şablonlar => forumbit_depth3 Açın ve alttaki kodları komple değiştirip kayıt edin Kod: Kod: <li>{$statusicon}<a href="{$forum_url}" title="{$forum_viewers_text}">{$forum['name']}</a></li>Admin KP => Şablon & Tema => Şablonlar => Kullandığınız tema üzerine tıklayın =>Forum Bit Şablonlar => forumbit_subforums Açın ve alttaki kodları komple değiştirip kayıt edin Kod: Kod: <br />{$lang->subforums}<br /><ul class="alt_forumlar">{$sub_forums}</ul>Admin KP => Şablon & Tema => Temalar => Kullandığınız tema üzerine tıklayın => global.css üzerine tıklayın => CSS Düzenleme : Gelişmiş Mod : => En altına aşağıdakini ekleyin Kod: Kod: .alt_forumlar {list-style: none; margin: 0; padding: 0;} Bunları yaparken kendi temanızın yedeklerini alarak yapın ! Anasayfa - raikea76 - 11-07-2012 Edit: Her konu ıcın yenı bı ıcon cıktı fakat tablolar gıtmedı ... baloncuk seklınde yapabılrmyz? Anasayfa - TheGodFather - 11-07-2012 Sitenizin adresini verebilirmisiniz ? |