MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
nasayunsu avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

MYBB Nasıl tame çizilir ve kodlanır


Sponsor Reklam

Çevrimdışı nasayunsu
 Tarih: 18-10-2014, Saat:14:38
(Son Düzenleme: 18-10-2014, Saat:14:39, Düzenleyen: nasayunsu.)
#1
Arkadaşlar ben tema yapmak istiyorum photoshoptan nasıl çizicem nası kodlayacam yardımlar için teşekkürler.
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam Sponsor Reklam

Çevrimdışı TR Hüse
 Tarih: 18-10-2014, Saat:14:41
#2
Kardeşim ne yaptın sen Açık Ağızlı Gülümseme Millet senelerini harcıyor o kadar kolay değil. Forumda anlatımlar var arama yapmadan direk konu açmışsın. Youtube da videolar da var.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı nasayunsu
 Tarih: 18-10-2014, Saat:14:45
#3
admin panelinden değil photoshopla nasıl çizilip kodlanır onu soruyorum
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli EmreKRMN
 Tarih: 18-10-2014, Saat:15:04
#4
photoshop'tan çizip kodlamaya kalkarsan zor iş, ilk önce kafanda canlandır ondan sonra kodlamaya başla. Hem bu forumda da tema yapımı hakkında bilgiler verilmekte.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı nasayunsu
 Tarih: 18-10-2014, Saat:15:06
#5
verilmekte fakat panelden ben photoshop tan istiyorum
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı WampiR
 Tarih: 18-10-2014, Saat:15:31
#6
Hocam öncelikle biraz Photoshop bilginizin olması gerekmekte. Bunun için "photoshop web design tutorial" aramasını yaparak temel bilgileri edinebilirsiniz.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı nasayunsu
 Tarih: 18-10-2014, Saat:15:34
#7
Potoshop bilgim var zaten
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı WampiR
 Tarih: 18-10-2014, Saat:15:36
#8
Photoshop bilginiz varsa zaten tema nasıl çizilir diye sormanın mantığı ne anlamadım? Herhangi bir forumu referans al, o forumun şablona göre tasarımını yap.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [DERS] MyBB Siyah Tooltip Yapımı. Feyz 8 5,562 24-02-2017, Saat:04:36
Son Yorum: batuhanbarut
  MyBB - Youtube Tarzı Duyuru Panosu Screwy 6 4,774 28-05-2016, Saat:12:36
Son Yorum: cemsidar
  Mybb Multi Color Tema Yapımı Detaylı Anlatım... ßyßurak 14 8,722 10-02-2015, Saat:12:34
Son Yorum: xPyrion
  [1.8] MyBB Konu Buton İconlarını FontAwesome Yapmak [Ders] - [1.8] ßyßurak 0 1,752 15-01-2015, Saat:14:23
Son Yorum: ßyßurak
  [MCTR] MyBB Tema Yapımı Videolu Anlatım 007combatant 17 11,578 07-11-2014, Saat:20:28
Son Yorum: LeafLanterman18



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi