MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
medla3 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Merhabalar Kodladım Tema Güzelmi Bi Bakabilirmisiniz.


Sponsor Reklam

Çevrimdışı medla3
 Tarih: 28-04-2015, Saat:13:21
(Son Düzenleme: 29-04-2015, Saat:10:40, Düzenleyen: medla3.)
#1
Merhabalar  Yaptım Tema Güzelmi Bi Bakabilirmisiniz.


Dedim Gibi Acemiyim. Ve Size Sormak İstedim Güzelmi Sizce.


Demo Link   :  Tıkla



resim

resim


resim



Lütfen Çekinmeden Güzelmi Kötümü Oldunu Söyleyiniz Gülümseme  Şimdiden Tesekkürler.


Postbit > Footer > Ve Menu Alıntıdır.
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam Sponsor Reklam

Çevrimdışı Caxing
 Tarih: 28-04-2015, Saat:13:39
#2
Onlar paylaşılmıştı galiba çoğu yerde görmüştüm menüyü, postbiti, footer kısmını..
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı medla3
 Tarih: 28-04-2015, Saat:13:41
#3
Ben Birleştirdim İşte Şuanda Fazla Bilgim Yok O Yuzden Birleştirdim Sence Güzelmi ?? Sitemde Kulanıcam
Bunu Beğenenler:

İzinli EmreKRMN
 Tarih: 28-04-2015, Saat:17:59
#4
İlk tema ise iyi gidiyorsun, herkes mybb'ye başladığında uzman değildi, ben bile. Devam et bakalım sonunu görelim  Süper
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Lyklor
 Tarih: 28-04-2015, Saat:18:36
#5
neyle kodladın?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Caxing
 Tarih: 28-04-2015, Saat:18:52
#6
(28-04-2015, Saat:13:41)medla3 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben Birleştirdim İşte Şuanda Fazla Bilgim Yok O Yuzden Birleştirdim Sence Güzelmi ?? Sitemde Kulanıcam

Yani kodladım deyince siz yapmışsınız gibi olmuş. Böyle güzel veya kötü diyemeyiz çünkü siz yapmadınız. Eğer ki kendiniz kodlayıp gösterseydiniz o zaman düşüncemizi belirtebilirdik.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı medla3
 Tarih: 28-04-2015, Saat:19:54
#7
kodlamayı örendimde onuda gösteririz be abi 
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı medla3
 Tarih: 28-04-2015, Saat:19:55
#8
(28-04-2015, Saat:17:59)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İlk tema ise iyi gidiyorsun, herkes mybb'ye başladığında uzman değildi, ben bile. Devam et bakalım sonunu görelim  Süper


Tesekkurler ilk temam birleştirdim kodlamayı bilmiyorum 
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tema istek adem33 0 740 02-07-2016, Saat:00:48
Son Yorum: adem33
  Tema hakkında görüşleriniz.. burakcanalgul 7 1,541 23-06-2016, Saat:09:18
Son Yorum: Kiliza
  Serkan abiden tema alıcam nerden nasıl ulaşabilirim Xdiag1 0 835 16-06-2016, Saat:10:34
Son Yorum: Xdiag1
  Mybb Tema Aranıyor DoruSahin 1 1,209 22-05-2016, Saat:17:20
Son Yorum: tedem
  [1.8] Tema Takas ! ScottCoder 5 1,690 18-05-2016, Saat:18:31
Son Yorum: Kiliza



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi