MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
abdullah0106 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Apart Tema Logo Arka Plan Degiştirme


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı abdullah0106
 Tarih: 01-06-2014, Saat:20:24
(Son Düzenleme: 01-06-2014, Saat:20:33, Düzenleyen: abdullah0106.)
#1
Web site Site Adresi : http://www.forummulti.com
Versiyon MyBB Sürümü : 1.6.13
Eklenti-Plugin Kurulu Eklentiler :
Hata-Sorun Sorun açıklaması : resimdeki kırmızı alan içerisindeki rengi nasıl degiştirebilirim
Resim-Grafik Hata Ekran Görüntüsü :

resim
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı beta
 Tarih: 01-06-2014, Saat:20:26
#2
hocam bi yönetici hesabı açarsanız bakacağım
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı usameavci
 Tarih: 01-06-2014, Saat:20:28
#3
Şablona uyunuz aksi takdirde destek alamazsınız ünlem
Cevapla
Bunu Beğenenler: Kiliza

Çevrimdışı abdullah0106
 Tarih: 01-06-2014, Saat:20:37
#4
(01-06-2014, Saat:20:28)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şablona uyunuz aksi takdirde destek alamazsınız ünlem


böylemidir.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı usameavci
 Tarih: 01-06-2014, Saat:21:03
#5
(01-06-2014, Saat:20:37)abdullah0106 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01-06-2014, Saat:20:28)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şablona uyunuz aksi takdirde destek alamazsınız ünlem
böylemidir.

Aynen. http://forummulti.com/images/night/header.png bu adresteki resmi ftpden değiştirerek arkaplanı ayarlayabilirsiniz. Fakat buradaki kod x ekseninde tekrar edecek şekilde ayarlı. Eğer koymak istediğiniz resmi belirtirseniz ona göre kodu düzenleyip gönderebilirim Melek - Masum
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı tsunami
 Tarih: 01-06-2014, Saat:21:10
#6
Logoyu tam sola yaslamalısın..

Yada global.css içindeki alttaki resim linkini kaldırıp renk kodunu değiştirebilirsin.

Kod:
#logo {
    background: #renk_kodu url(images/night/header.png) top left repeat-x;
    border-bottom: 1px solid #011929;
}
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı abdullah0106
 Tarih: 01-06-2014, Saat:21:11
#7
(01-06-2014, Saat:21:03)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01-06-2014, Saat:20:37)abdullah0106 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01-06-2014, Saat:20:28)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şablona uyunuz aksi takdirde destek alamazsınız ünlem
böylemidir.

Aynen. http://forummulti.com/images/night/header.png bu adresteki resmi ftpden değiştirerek arkaplanı ayarlayabilirsiniz. Fakat buradaki kod x ekseninde tekrar edecek şekilde ayarlı. Eğer koymak istediğiniz resmi belirtirseniz ona göre kodu düzenleyip gönderebilirim Melek - Masum

Valla birşey anlamadım ama oraya bi fon resmi gibi birşey koymak istiyorum

resim

bunun gibi
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı usameavci
 Tarih: 01-06-2014, Saat:21:28
#8
(01-06-2014, Saat:21:11)abdullah0106 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01-06-2014, Saat:21:03)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01-06-2014, Saat:20:37)abdullah0106 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01-06-2014, Saat:20:28)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şablona uyunuz aksi takdirde destek alamazsınız ünlem
böylemidir.

Aynen. http://forummulti.com/images/night/header.png bu adresteki resmi ftpden değiştirerek arkaplanı ayarlayabilirsiniz. Fakat buradaki kod x ekseninde tekrar edecek şekilde ayarlı. Eğer koymak istediğiniz resmi belirtirseniz ona göre kodu düzenleyip gönderebilirim Melek - Masum

Valla birşey anlamadım ama oraya bi fon resmi gibi birşey koymak istiyorum

resim

bunun gibi

Bu resmi bilgisayarına indir. Daha sonra adını header.png olarak değiştirip ftpde images/night içine at.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Tema Küçültme DJSONVEDA 4 134 25-11-2016, Saat:19:29
Son Yorum: karacazade
  MyBB Pro Tema Düzenleme emre354 15 1,640 01-09-2016, Saat:19:16
Son Yorum: fga1
  [1.4 - 1.6 - 1.8] Mybb temasına mobil tema yapma camoka1903 2 178 31-08-2016, Saat:15:17
Son Yorum: coderix
  [1.6] konu gösterimde yer değiştirme TolgaTSN 2 437 29-04-2016, Saat:23:13
Son Yorum: TolgaTSN
  Tema Sorunu Corleone 10 486 27-02-2016, Saat:16:29
Son Yorum: Relay



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi