MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
istanbul123 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Tema yükleme hatası


Sponsor Reklam

Çevrimdışı istanbul123
 Tarih: 08-04-2014, Saat:17:01
#1
Web site Site Adresi : localhost
Versiyon MyBB Sürümü : 1.6.12
Eklenti-Plugin Kurulu Eklentiler :
Hata-Sorun Sorun açıklaması :
Resim-Grafik Hata Ekran Görüntüsü :

Arkadaşlar buradan indirdigim dark fusion temasini yüklerken şu hata geliyor

Aşağıdaki hatalarla karşılaşıldı:

Tema yüklenemedi. Temada olası bir güvenlik sorunu bulundu. Destek için MyBB Grup ile irtibata geçiniz.
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 08-04-2014, Saat:18:08
#2
Merhaba,
Başka bir mybb sürümü yükleyip deneyiniz.1.6.10 gibi eski sürümlere temayı kurmayı deneyiniz.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı istanbul123
 Tarih: 08-04-2014, Saat:19:13
#3
oo okadarda değil bunun başka bi yolu vardir elbet üzgün
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 08-04-2014, Saat:19:25
#4
Denemek size kalmış.Hata sanırım tema güncel olmadığından kaynaklı olabilir bu nedenle eski sürüme kurup temayı güncellemeniz gerekiyor ama tabi denemek size kalmış.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı istanbul123
 Tarih: 08-04-2014, Saat:20:49
#5
başka bi siteye 1.6.10 kurdum işe yaramadi aynı hata
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 09-04-2014, Saat:19:36
#6
1.4 gibi sürümleride denermisiniz yada temanın uyumlu olduğu sürümü biliyorsanız onu uygulayınız. ek olarak bkz:tr.mybbdepo.com/mybb-tema-guncellestirici-theme-updater-plugin-konusu.html
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı istanbul123
 Tarih: 10-04-2014, Saat:09:31
#7
eyw kardeşim denicem hemen Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı tsunami
 Tarih: 10-04-2014, Saat:15:08
#8
Güvenlik sorunu giderildi ve xml dosyasını linkten indirip yükleyebilirsin.
Kod:
http://s3.dosya.tc/server21/1aRjEw/DarkFusion-Theme.rar.html
Cevapla
Bunu Beğenenler: Smyrna35

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [1.6 - 1.8] konu silinmeme hatası Shiniori 1 212 01-05-2017, Saat:23:35
Son Yorum: ozanakkaya
  [1.6] Kişisel Notlar Hatası Shiniori 3 225 24-04-2017, Saat:16:53
Son Yorum: heedlessness
  admin giriş hatası Shiniori 3 256 20-04-2017, Saat:19:51
Son Yorum: VenomBoss
  [1.6] https hatası Shiniori 8 677 06-04-2017, Saat:19:49
Son Yorum: VenomBoss
  Tema Küçültme DJSONVEDA 4 603 25-11-2016, Saat:19:29
Son Yorum: karacazade



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi