Çevrimdışı
HayaLeeT10
|
|
Tarih: 08-06-2013, Saat:11:02
|
|
Sana Bi Ban Yaklaşıyo Galiba Bütün Konu ve Yorumların Agresif Konusmalar Argo Konusmalar ?
Çevrimdışı
HayaLeeT10
|
|
Tarih: 08-06-2013, Saat:11:04
|
|
(Son Düzenleme: 08-06-2013, Saat:11:04, Düzenleyen: HayaLeeT10.)
Düzgün Konusma Öğren yoksa Bende Sinirlencem O Zaman Bende Düzgün Konuşmayacağım .. Ekran Görüntüsünü Koyar mısın =?
Çevrimdışı
16kols16
|
|
Tarih: 08-06-2013, Saat:11:04
|
|
(Son Düzenleme: 08-06-2013, Saat:11:05, Düzenleyen: 16kols16.)
benim sorunum şey xml yapamıyorum bi tema bdlm warez teması kendm türkçe editledm fakat xml yapamıyrm
|
Çevrimdışı
Controller
|
|
Tarih: 08-06-2013, Saat:11:12
|
|
İlk önce saygılı konuşmayı öğren! 2. si temayı Dreamweaver ile yapıcaksın öyle kendin kodluyacaksın . Ayrıca sizi bildiriyorum çok saygısızsınız.
Çevrimdışı
16kols16
|
|
Tarih: 08-06-2013, Saat:11:20
|
|
(Son Düzenleme: 08-06-2013, Saat:11:20, Düzenleyen: 16kols16.)
onla ugraşmam yaa
kısayollu bişey yokmu hocam
|
Çevrimdışı
Controller
|
|
Tarih: 08-06-2013, Saat:11:21
|
|
Tema istiyorsanız uğraşıcaksınız.