Herleze merhaba arkadaşlar ben hüseyin soylu eskidem MyBB ile baya ilgiliydim.Okul nedeniyle bırakmıştım.Eski aktifliğime devam etmeye çalışıcam. Baktığım kadarıyla aynı ekip bulunuyor yöneticilerde
Neyse uzatmayalım.İyi Forumlar...
Neyse uzatmayalım.İyi Forumlar...


