@#Pøwér™ menüyü ben yaptımda hocam o gösterdiğim kısım tema şablonlarında nerede onu bilmiyorum bilsem yaparım sanırım.
|
Çevrimdışı
Dream41
|
|
Tarih: 21-02-2017, Saat:01:50
|
|
o kısmı şablonlarda bulamassın header şablonu en üste veya en alta menü kodunu yazıcaksın mesela <div class="solmenu"> gibi daha sonra css kodlarını yazarken left:0 top:0 ve position:fixed kodlarını kullanman lazım oraya gelmesi için.
@Dream41 dosyum yapıyorum ama diğer şablonlarda çıkmıyor sadece anasayfada çıkıyor aynı anasayfadaki menü gibi
|
Çevrimdışı
#Pøwér™
|
|
Tarih: 21-02-2017, Saat:19:37
|
|
header şablonuna ekleyebilirsin yaptığın şeyi. hala anlamadıysan bir örnek verebilirim de pek zamanım yok diye şu an veremiyorum
Dostum headerde en üstemi koycaz bir örnek kod verirmisin sana zahmet ben sayfadaki istatistiğin yanına koyam aynı sağ menü gibi oraya geldiğinde takılacak aşağı doğru yokarı çıkarken aynı yerine bırakacak.