(05-09-2013, Saat:18:50)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben birazdan yapıp paylaşcam hocam psd'si ile
Rank seti bitmiştir,şu konudan ulaşabilirsiniz.
http://mybbdepo.com/machine-rank-seti-psd-konusu.html
Çok teşekkür ederim. Forumda diğer arkadaşlarımızda faydanacaktır. saol

(05-09-2013, Saat:17:08)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sadece bunu yapsakta ilerde yine birçok psd işin çıkacak (logo vb), bu yüzden adobe cs5 yada cs6 kullanmanı tavsiye ederim..
yok logo felan kendim yapabiliyorum saol. ben konuda belirttim psd kullanmayı bilmiyorum diye bilen arkadaşlardan rica ettim sadece.

