![]() |
|
rank istek - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBBDepo (https://mybbdepo.com/mybbdepo-forumu) +--- Forum: Çöp Deposu (https://mybbdepo.com/cop-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: rank istek (/rank-istek-12148-konusu.html) |
rank istek - gameseve123 - 05-09-2013 merhaba arkadaşlar bu tür konu yasakmı bilmiyorum ama, ben başka bir siteden rank seti buldum fakat bunları düzenlemek istiyorum ama psd kullanmayı bilmiyorum. rank setini Kod: http://files.fm/u/zammkgmrank resimleri: istediğim türbeler: Kurucu Admin Süpermod Moderator Üye Özel üye Ar-Ge İnceleme ekibi Cezalı istediğim ranklar bunlar arkadaşlar. yapan olursa şimdiden teşekkürler. Cvp: rank istek - cemm - 05-09-2013 (05-09-2013, Saat:10:37)gameseve123 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: merhaba arkadaşlar bu tür konu yasakmı bilmiyorum ama, ben başka bir siteden rank seti buldum fakat bunları düzenlemek istiyorum ama psd kullanmayı bilmiyorum. rank setini Hocam bende alabilirmiyim psdsini, bir denerim yapabilirsem sizede yardımcı olurum. Cvp: rank istek - gameseve123 - 05-09-2013 indirme linki var orda ordan indirebilirsin. psd içinde Cvp: rank istek - gameseve123 - 05-09-2013 arkadaşlar yokmu yapacak olan? Cvp: rank istek - Skrillex - 05-09-2013 Sadece bunu yapsakta ilerde yine birçok psd işin çıkacak (logo vb), bu yüzden adobe cs5 yada cs6 kullanmanı tavsiye ederim.. Cvp: rank istek - Machine - 05-09-2013 Ben birazdan yapıp paylaşcam hocam psd'si ile ![]() Rank seti bitmiştir,şu konudan ulaşabilirsiniz. http://mybbdepo.com/machine-rank-seti-psd-konusu.html Cvp: rank istek - gameseve123 - 05-09-2013 (05-09-2013, Saat:18:50)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben birazdan yapıp paylaşcam hocam psd'si ile Çok teşekkür ederim. Forumda diğer arkadaşlarımızda faydanacaktır. saol ![]() (05-09-2013, Saat:17:08)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sadece bunu yapsakta ilerde yine birçok psd işin çıkacak (logo vb), bu yüzden adobe cs5 yada cs6 kullanmanı tavsiye ederim.. yok logo felan kendim yapabiliyorum saol. ben konuda belirttim psd kullanmayı bilmiyorum diye bilen arkadaşlardan rica ettim sadece. Cvp: rank istek - furk2121 - 06-09-2013 Rank İstemek Yasaktır ! http://mybbdepo.com/duyuru-rank-istekleri-yasaktir.html Ayrıca Zaten İstek Karşılanmış Konu Kilitlenmesi Üzerine Yetkililere Bildirildi |