MyBB Depo Forum
rank istek - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBBDepo (https://mybbdepo.com/mybbdepo-forumu)
+--- Forum: Çöp Deposu (https://mybbdepo.com/cop-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: rank istek (/rank-istek-12148-konusu.html)



rank istek - gameseve123 - 05-09-2013

merhaba arkadaşlar bu tür konu yasakmı bilmiyorum ama, ben başka bir siteden rank seti buldum fakat bunları düzenlemek istiyorum ama psd kullanmayı bilmiyorum. rank setini
Kod:
http://files.fm/u/zammkgm
buraya upload ettim psd bilen bi arkadaş bana yardımcı olabilirmi?
rank resimleri:
resim

istediğim türbeler:
Kurucu
Admin
Süpermod
Moderator
Üye
Özel üye
Ar-Ge
İnceleme ekibi
Cezalı


istediğim ranklar bunlar arkadaşlar. yapan olursa şimdiden teşekkürler.


Cvp: rank istek - cemm - 05-09-2013

(05-09-2013, Saat:10:37)gameseve123 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: merhaba arkadaşlar bu tür konu yasakmı bilmiyorum ama, ben başka bir siteden rank seti buldum fakat bunları düzenlemek istiyorum ama psd kullanmayı bilmiyorum. rank setini
Kod:
http://files.fm/u/zammkgm
buraya upload ettim psd bilen bi arkadaş bana yardımcı olabilirmi?
rank resimleri:
resim

istediğim türbeler:
Kurucu
Admin
Süpermod
Moderator
Üye
Özel üye
Ar-Ge
İnceleme ekibi
Cezalı


istediğim ranklar bunlar arkadaşlar. yapan olursa şimdiden teşekkürler.

Hocam bende alabilirmiyim psdsini, bir denerim yapabilirsem sizede yardımcı olurum.


Cvp: rank istek - gameseve123 - 05-09-2013

indirme linki var orda ordan indirebilirsin. psd içinde


Cvp: rank istek - gameseve123 - 05-09-2013

arkadaşlar yokmu yapacak olan?


Cvp: rank istek - Skrillex - 05-09-2013

Sadece bunu yapsakta ilerde yine birçok psd işin çıkacak (logo vb), bu yüzden adobe cs5 yada cs6 kullanmanı tavsiye ederim..


Cvp: rank istek - Machine - 05-09-2013

Ben birazdan yapıp paylaşcam hocam psd'si ile Gülümseme

Rank seti bitmiştir,şu konudan ulaşabilirsiniz.

http://mybbdepo.com/machine-rank-seti-psd-konusu.html


Cvp: rank istek - gameseve123 - 05-09-2013

(05-09-2013, Saat:18:50)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben birazdan yapıp paylaşcam hocam psd'si ile Gülümseme

Rank seti bitmiştir,şu konudan ulaşabilirsiniz.

http://mybbdepo.com/machine-rank-seti-psd-konusu.html

Çok teşekkür ederim. Forumda diğer arkadaşlarımızda faydanacaktır. saol Gülümseme

(05-09-2013, Saat:17:08)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sadece bunu yapsakta ilerde yine birçok psd işin çıkacak (logo vb), bu yüzden adobe cs5 yada cs6 kullanmanı tavsiye ederim..

yok logo felan kendim yapabiliyorum saol. ben konuda belirttim psd kullanmayı bilmiyorum diye bilen arkadaşlardan rica ettim sadece.


Cvp: rank istek - furk2121 - 06-09-2013

Rank İstemek Yasaktır !

http://mybbdepo.com/duyuru-rank-istekleri-yasaktir.html

Ayrıca Zaten İstek Karşılanmış Konu Kilitlenmesi Üzerine Yetkililere Bildirildi