(02-09-2013, Saat:23:25)NmDahmeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Default temanın ırzına girmişsin
eh işte beğenmedim
Bu cevabı atmakdaki amacınız neydi anlayamadım.İkinci temam olduğunuda yazdım konuya.Beğenmedim yazmışsınız anladım ama Default temanın ırzına girmişsin ne demek hocam.Default tema olacak tabi başka nasıl tema yapayım?



