MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
joejackson avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Postbitimde hata alıyorum kullanıcı görünmüyor neden olabilir?


Sponsor Reklam

Çevrimdışı joejackson
 Tarih: 06-06-2012, Saat:21:06
#1
resim

resimde görülüyor por paket postbitini kendi temamda aynwen uyguladım fakat kullanıcı bilgilerinin avatarın flan yer aldıgı bölümde arka plan çalışmıyor neden olabilir?
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam Sponsor Reklam

 


Bu Konudaki Yorumlar
Postbitimde hata alıyorum kullanıcı görünmüyor neden olabilir? - Yazar: joejackson - 06-06-2012, Saat:21:06

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  1.6'dan 1.8 Geçerken Oluşan Hata Acil Yardım Red0x 5 5,770 14-06-2015, Saat:15:39
Son Yorum: ReDMaD
  [1.6] Database kurarken hata SiberLeon 14 10,165 07-06-2015, Saat:22:36
Son Yorum: SiberLeon
  LoveBlue Temasında Hata Var engin64 3 4,132 13-09-2014, Saat:21:31
Son Yorum: engin64
  Sitelerim Neden Onaylanmıyor NY.Net 4 3,283 11-06-2014, Saat:06:34
Son Yorum: NY.Net
  [MCTR - 1.6] Trafiğim neden açılmadı ? EmreSP 3 3,419 20-04-2014, Saat:21:54
Son Yorum: SvMedeT



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

istanbul escort - beşiktaş escort - şişli escort - ataköy escort - ataköy escort - taksim escort - escort mecidiyeköy - çapa escort - topkapı escort

escort - sex hikaye - altyazılı porno - türk ifşa - türk porno - escort bayan