
resimde görülüyor por paket postbitini kendi temamda aynwen uyguladım fakat kullanıcı bilgilerinin avatarın flan yer aldıgı bölümde arka plan çalışmıyor neden olabilir?
| Sponsor Reklam |
![]() resimde görülüyor por paket postbitini kendi temamda aynwen uyguladım fakat kullanıcı bilgilerinin avatarın flan yer aldıgı bölümde arka plan çalışmıyor neden olabilir?
(Son Düzenleme: 06-06-2012, Saat:22:24, Düzenleyen: 007combatant.)
postbit_avatar şablonunu code tagları içerisinde paylaşabilirmisin?
Edit : Ben avatarın arka planı anlamıştım. postbit_classic şablonunuda paylaşırmısın Bunu Beğenenler:
Kod: {$ignore_bit}bu postbit classic şablon kodum ___________________________________________________________ buda postbit.css kodum Kod: /* X.S - Pro Paket Postbit CSS */sol ok isimli resimi göstermeden önce kişi profili normal görünüyodu oku ftpye upload ettim kodlarla oynama flan yapmadan ama profil arkaplanı kayboldu ardından oku tekrar silmeme ragmen düzelmedi yani ben norma bir şekilde çalışmasını istiyorum bu sitedeki gibi yardım edenlere teşekkürler
(Son Düzenleme: 07-06-2012, Saat:13:08, Düzenleyen: 007combatant.)
Aşağıdaki linkten pro paket v6 temasını indir ve boş bir foruma (deneme forumuna) kur.
Sonra aşağıdaki şablonları ve postbit.css yi yeni kurduğun pro paket temasındaki şablonlar ile değiştir. admincp / Temalar & Şablonlar Şablonlar Temanız PostBit - [postbit] Şablonlar postbit_author_useradmincp / Temalar & Şablonlar Şablonlar Temanız PostBit - [postbit] Şablonlar postbit_avataradmincp / Temalar & Şablonlar Şablonlar Temanız PostBit - [postbit] Şablonlar postbit_classicadmincp / Temalar & Şablonlar Şablonlar Temanız PostBit - [postbit] Şablonlar postbit_emailadmincp / Temalar & Şablonlar Şablonlar Temanız PostBit - [postbit] Şablonlar postbit_findadmincp / Temalar & Şablonlar Şablonlar Temanız PostBit - [postbit] Şablonlar postbit_pm
Bunu Beğenenler:
Tamam çözdüm yardımlarınız için sağolun kodluk bir şey değilmiş dün sabaha kadar kodları sıfırdan yazdım ama yine olmamıştı dediginizide yaptım sonra son çare olarak resimlerin yüklü olduğu dizini araştırdım sorun ordaymış resimin yüklü olduğu postbit dizini silinmiş ben silmişim yada eksik olmuş bilmiyorum ama çözüldü ilgilendiğiniz için sağolun
|
|||||||||||||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| 1.6'dan 1.8 Geçerken Oluşan Hata Acil Yardım | Red0x | 5 | 5,736 |
14-06-2015, Saat:15:39 Son Yorum: ReDMaD |
|
| [1.6] Database kurarken hata | SiberLeon | 14 | 10,085 |
07-06-2015, Saat:22:36 Son Yorum: SiberLeon |
|
| LoveBlue Temasında Hata Var | engin64 | 3 | 4,086 |
13-09-2014, Saat:21:31 Son Yorum: engin64 |
|
| Sitelerim Neden Onaylanmıyor | NY.Net | 4 | 3,265 |
11-06-2014, Saat:06:34 Son Yorum: NY.Net |
|
| [MCTR - 1.6] Trafiğim neden açılmadı ? | EmreSP | 3 | 3,401 |
20-04-2014, Saat:21:54 Son Yorum: SvMedeT |
|
istanbul escort - beşiktaş escort - şişli escort - ataköy escort - ataköy escort - taksim escort - escort mecidiyeköy - çapa escort - topkapı escort
escort - sex hikaye - altyazılı porno - türk ifşa - türk porno - escort bayan