bu sefer bu hatayı veriyor:
MyBB has experienced an internal error and cannot continue.
Error Type:
MyBB Error (42)
Error Message:
Your board has not yet been upgraded. Please do so before attempting to browse it.
install den upgrade diyorsanız eğer orda id, porala isitiyor forum adminin kullanıcı adı ve şifre yaazıdğımda başka hatalar veriyor?
edit:msn den ulaşabilşirseniz çok sevinirim
[email protected]
Kod:
http://forumgezgin.com/Error Type:
MyBB Error (42)
Error Message:
Your board has not yet been upgraded. Please do so before attempting to browse it.
install den upgrade diyorsanız eğer orda id, porala isitiyor forum adminin kullanıcı adı ve şifre yaazıdğımda başka hatalar veriyor?
edit:msn den ulaşabilşirseniz çok sevinirim
[email protected]

