Ah çocuklar çocuklar
Şu 3ünüzün yaşı zannetmiyorumki hiçbirinizin 16yı geçmiyordur 
Kurallar budur-ki;
Şablona uymayan, mybb yazısını silen değiştiren kişiler destek alamaz.
Dediğin şey bilmeden konuşmak. Zamanında ufak 1-2 hafta uğraştığım mybb sitem vardı. Ve ne ihtiyacım varsa bu sitede vardı. Ara ara birşeylere bakmak istiyorum ve mybb konusunda ne yardıma ihtiyacım varsa 95% oranla bu site yardımıma koştu. Bende ödemek adına boş vakitlerimde burada destek veriyorum. Ama sizin gibi nankör insanlara destek yok
Benim asla moderatör falan olma gibi bir amacım yok, zamanında çok yararlandım bu siteden, bende bildiklerim ile yardım etmeye çalışıyorum.
Sizde haklısınız demek isterdim ki aslında siz şablon kodları koymasanızda şablonlara uymuş sayılırdınız, ama bu şekilde çıkışmamanız gerekir.
Dediğiniz gibi, bu sitede kimse kimsenin ekmeğini aşını sağlamıyor. Herkes ücretsiz destek veriyor, zorlukta çıkartmayın.
Ben genede sizin banlanmanızı değil yorumunun silinmesini isterim.
Kulağınıza küpe olsun
Şu 3ünüzün yaşı zannetmiyorumki hiçbirinizin 16yı geçmiyordur 
Kurallar budur-ki;
Şablona uymayan, mybb yazısını silen değiştiren kişiler destek alamaz.
Dediğin şey bilmeden konuşmak. Zamanında ufak 1-2 hafta uğraştığım mybb sitem vardı. Ve ne ihtiyacım varsa bu sitede vardı. Ara ara birşeylere bakmak istiyorum ve mybb konusunda ne yardıma ihtiyacım varsa 95% oranla bu site yardımıma koştu. Bende ödemek adına boş vakitlerimde burada destek veriyorum. Ama sizin gibi nankör insanlara destek yok

Benim asla moderatör falan olma gibi bir amacım yok, zamanında çok yararlandım bu siteden, bende bildiklerim ile yardım etmeye çalışıyorum.
Sizde haklısınız demek isterdim ki aslında siz şablon kodları koymasanızda şablonlara uymuş sayılırdınız, ama bu şekilde çıkışmamanız gerekir.
Dediğiniz gibi, bu sitede kimse kimsenin ekmeğini aşını sağlamıyor. Herkes ücretsiz destek veriyor, zorlukta çıkartmayın.
Ben genede sizin banlanmanızı değil yorumunun silinmesini isterim.
Kulağınıza küpe olsun

