(14-08-2015, Saat:11:40)fly.Lodos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Elinize sağlık. Kendinizi geliştiryorsunuz.Teşekkürler
(14-08-2015, Saat:16:00)onurkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: güzel olmuşTeşekkürler
(14-08-2015, Saat:17:28)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yazı fontu değişirse süperTeşekkürler bende beğenmedim fontu

(15-08-2015, Saat:00:24)Khall Adlı Kullanıcıdan Alıntı: O yıldızlar olmamış hocamYorum için teşekkürler


