Elinize sağlık. Kendinizi geliştiryorsunuz.
Yazı fontu değişirse süper

O yıldızlar olmamış hocam
(14-08-2015, Saat:11:40)fly.Lodos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Elinize sağlık. Kendinizi geliştiryorsunuz.
Teşekkürler
(14-08-2015, Saat:16:00)onurkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]güzel olmuş
Teşekkürler
(14-08-2015, Saat:17:28)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Yazı fontu değişirse süper 
Teşekkürler bende beğenmedim fontu
(15-08-2015, Saat:00:24)Khall Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]O yıldızlar olmamış hocam
Yorum için teşekkürler