MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
asker0165 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Tema Yapımcı VE Kodlayanlar bakarmı lütfen


Sponsor Reklam

Çevrimdışı asker0165
 Tarih: 05-03-2015, Saat:20:36
#1
Arkadaşlar diyelimki ben bir team çizcem nasıl çizcem yani mesela çizdim diyelimki kodlamaya geçince hangi programlar kodliyacağım hangi dilde ve mybb için tema nasıl yapabilirm çizdiklerimi nasıl kodlicam yani acaba bilgilendirirseniz sevinirim
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam Sponsor Reklam

 


Bu Konudaki Yorumlar
Tema Yapımcı VE Kodlayanlar bakarmı lütfen - Yazar: asker0165 - 05-03-2015, Saat:20:36

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Graphite v1 Tema[Çizim, Kodlanacak] Nova 13 9,491 10-02-2015, Saat:19:15
Son Yorum: Nova
  Arkadaşlar mybb arkadaki tema yı değiştirmek amasor 2 2,967 22-09-2012, Saat:09:52
Son Yorum: rsylmz



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

istanbul escort - beşiktaş escort - şişli escort - ataköy escort - ataköy escort - taksim escort - escort mecidiyeköy - çapa escort - topkapı escort

escort - sex hikaye - altyazılı porno - türk ifşa - türk porno - escort bayan