Sağol
| Sponsor Reklam |
(09-02-2015, Saat:21:09)KaptaN_38 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(09-02-2015, Saat:20:56)Nova Adlı Kullanıcıdan Alıntı: iconlar iconfinderdan alındı çizilirken siteden haberim bile yoktu. font titillium web onuda çoğu temamda kullanıyorum.
Guzel tema cizimi hangi programla yapiyorsun acaba burdan olmazsa ozelden atarmisin tesekkurler
Photoshop ile yapıyorum daha çiziyorum bitince koyacağım.
|
|||||||||
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| PSD Çizim yaparken boyutları kaça kaç olmalıdır? | Nationalist | 6 | 5,444 |
22-03-2016, Saat:22:31 Son Yorum: coderix |
|
| Tekno Köy Çizim | usta | 5 | 4,708 |
25-04-2015, Saat:11:42 Son Yorum: NY.Net |
|
| Tema Yapımcı VE Kodlayanlar bakarmı lütfen | asker0165 | 6 | 5,092 |
06-03-2015, Saat:19:07 Son Yorum: Myst3ry |
|
| Arkadaşlar mybb arkadaki tema yı değiştirmek | amasor | 2 | 2,967 |
22-09-2012, Saat:09:52 Son Yorum: rsylmz |
|
istanbul escort - beşiktaş escort - şişli escort - ataköy escort - ataköy escort - taksim escort - escort mecidiyeköy - çapa escort - topkapı escort
escort - sex hikaye - altyazılı porno - türk ifşa - türk porno - escort bayan