(03-11-2014, Saat:10:21)trafikci258 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Günaydın arkadaşlar sorunum admin giriş yaptığımda herhangi bir konuya cevap yazdığımda postbit yatay olarak görünüyor.Lakin üye olarak cevap yazdığımda ise postbit dikey olarak görünüyor çözümü nedir.?
Kullanıcı panelinde ayarlar bölümünde postbiti dikey yaparsan düzelir.

