![]() |
|
[1.8] 1.8 Konu gösteriminde postbit sorunu - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.8 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-soru-ve-sorunlariniz-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.8] 1.8 Konu gösteriminde postbit sorunu (/1-8-konu-gosteriminde-postbit-sorunu-konusu.html) |
1.8 Konu gösteriminde postbit sorunu - trafikci258 - 03-11-2014 Günaydın arkadaşlar sorunum admin giriş yaptığımda herhangi bir konuya cevap yazdığımda postbit yatay olarak görünüyor.Lakin üye olarak cevap yazdığımda ise postbit dikey olarak görünüyor çözümü nedir.? Cvp: 1.8 Konu gösteriminde postbit sorunu - Mehmet52 - 12-11-2014 (03-11-2014, Saat:10:21)trafikci258 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Günaydın arkadaşlar sorunum admin giriş yaptığımda herhangi bir konuya cevap yazdığımda postbit yatay olarak görünüyor.Lakin üye olarak cevap yazdığımda ise postbit dikey olarak görünüyor çözümü nedir.? Kullanıcı panelinde ayarlar bölümünde postbiti dikey yaparsan düzelir. |