MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Screwy avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Satılık 2 Adet Domain


Sponsor Reklam

İzinli Screwy
 Tarih: 03-03-2013, Saat:01:58
#1
Domain Adı : onlymmo.org
Kayıt Tarihi : 01.11.2012 17:39:12
Bitiş Tarihi : 01.11.2013 17:39:12
Kayıt Firması : ihs.com.tr
Domain Ücreti : 10TL

---------------------------------------
Domain Adı : privateturk.net
Kayıt Tarihi : 26.01.2013 21:10:09
Bitiş Tarihi : 26.01.2014 21:10:09
Kayıt Firması : ihs.com.tr
Domain Ücreti : 10TL

Domainleri 20 TL ye aldım yanlış hatırlamıyorsam domainler boş ve yeni olduğu için 10 TL den satıyorum tanesini almak isteyenler konu altına mesaj atarak veya özel mesaj yoluyla iletişime geçebilir.
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam Sponsor Reklam

Çevrimdışı yamyamix
 Tarih: 03-03-2013, Saat:02:31
#2
Hocam o kadar uğraştın emek verdin vbulletin yaptın mybbye döndün derken komple sildin. Ne olacak şimdi o kadar emekler. Bence yanlış yaptın.

Bu işler sabır işidir. Öyle 2 - 3 ayla olmaz. Devam et sonra pişman olursun.

Hayırlı satışlar..
Cevapla
Bunu Beğenenler: grdiyan

Çevrimdışı Asi P@tron
 Tarih: 03-03-2013, Saat:02:33
#3
Hayırlı Satışlar Hocam Satış Nedeni Nedir
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Screwy
 Tarih: 03-03-2013, Saat:10:00
(Son Düzenleme: 03-03-2013, Saat:10:01, Düzenleyen: Screwy.)
#4
(03-03-2013, Saat:02:31)yamyamix Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam o kadar uğraştın emek verdin vbulletin yaptın mybbye döndün derken komple sildin. Ne olacak şimdi o kadar emekler. Bence yanlış yaptın.

Bu işler sabır işidir. Öyle 2 - 3 ayla olmaz. Devam et sonra pişman olursun.

Hayırlı satışlar..

Hocam ben zaten sabırlı biriyimdir. Benim işler baya yoğun. Günde 1-2 Saat Ya Girebiliyorum Yada Giremiyorum. Benden başka ilgilenecek kimsede yok. Durum böyle olunca forum boş boş yatıyor yerinde sayıyor.

Bu işleri komple bırakmayı düşünüyorum.

(03-03-2013, Saat:02:33)Asi P@tron Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı Satışlar Hocam Satış Nedeni Nedir

Teşekkür Ederim.


Benim işler baya yoğun. Günde 1-2 Saat Ya Girebiliyorum Yada Giremiyorum. Benden başka ilgilenecek kimsede yok. Durum böyle olunca forum boş boş yatıyor yerinde sayıyor.

Bu işleri komple bırakmayı düşünüyorum.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli devmybb
 Tarih: 03-03-2013, Saat:20:47
(Son Düzenleme: 03-03-2013, Saat:20:49, Düzenleyen: devmybb.)
#5
Konuyu okuyunca üzüldüm doğrusu. Okadar da uğraşmıştım utf'ye çevirmek için. Çünkü bazı karakterler latin, utf ve kimi tablolarda karakter bozulması vardı..
Böyle durumları görünce şahsen bende soğuyorum bu işlerden. Neyse, hayırlısı olsun..
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Screwy
 Tarih: 03-03-2013, Saat:20:53
#6
(03-03-2013, Saat:20:47)devmybb Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Konuyu okuyunca üzüldüm doğrusu. Okadar da uğraşmıştım utf'ye çevirmek için. Çünkü bazı karakterler latin, utf ve kimi tablolarda karakter bozulması vardı..
Böyle durumları görünce şahsen bende soğuyorum bu işlerden. Neyse, hayırlısı olsun..

Hocam kusura bakmayın. O Konudaki İlginiz İçin Teşekkür Ederim Fakat ben bu kararı alsamda almasamda forum elden gidicekti. yaza kadar büyük ihtimalle ben foruma giremiyecektim. Benden başka ilgilenecek kimsede yok. Yazın bile gireceğim kesin değil İşler çok yoğun.

Domaini satıp bu işleri bırakmak en mantıklısı gibi geldi. Kararsız
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 03-03-2013, Saat:20:57
#7
(03-03-2013, Saat:20:53)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-03-2013, Saat:20:47)devmybb Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Konuyu okuyunca üzüldüm doğrusu. Okadar da uğraşmıştım utf'ye çevirmek için. Çünkü bazı karakterler latin, utf ve kimi tablolarda karakter bozulması vardı..
Böyle durumları görünce şahsen bende soğuyorum bu işlerden. Neyse, hayırlısı olsun..

Hocam kusura bakmayın. O Konudaki İlginiz İçin Teşekkür Ederim Fakat ben bu kararı alsamda almasamda forum elden gidicekti. yaza kadar büyük ihtimalle ben foruma giremiyecektim. Benden başka ilgilenecek kimsede yok. Yazın bile gireceğim kesin değil İşler çok yoğun.

Domaini satıp bu işleri bırakmak en mantıklısı gibi geldi. Kararsız

Bence doğru bir karar vermişsiniz. Sizin yerinizde bende olsam aynısını yapardım. Herşeyin hayırlısı diyorum hocam.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Screwy
 Tarih: 03-03-2013, Saat:21:01
#8
(03-03-2013, Saat:20:57)NiqoTin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bence doğru bir karar vermişsiniz. Sizin yerinizde bende olsam aynısını yapardım. Herşeyin hayırlısı diyorum hocam.

Teşekkür Ederim Hocam Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler: SvMedeT , Nyx.

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [1.6 - 1.8] Satılık Mybb Forum Sitesi Arıyorum DB Veritaban Vs. AydiN_8520 3 10,325 20-08-2024, Saat:14:45
Son Yorum: HeMDeM
  Satılık Forum Sitesi Mybb Aktif destur 9 11,941 11-08-2024, Saat:12:04
Son Yorum: AydiN_8520
  Satılık uygun fiyata forum sitesi EmreKRMN 3 9,967 18-08-2019, Saat:14:46
Son Yorum: nasayunus
  Film Sitesi hdfilm-izle.org Full Kurulu Satılık fatihcray09 11 10,817 02-05-2019, Saat:00:23
Son Yorum: erdem7712
  Satılık Siber Güvenlik Forumu Mrstark 3 3,330 27-04-2018, Saat:23:13
Son Yorum: Mrstark



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

istanbul escort - beşiktaş escort - şişli escort - ataköy escort - ataköy escort - taksim escort - escort mecidiyeköy - çapa escort - topkapı escort

escort - sex hikaye - altyazılı porno - türk ifşa - türk porno - escort bayan