![]() |
|
MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Genel Depo (https://mybbdepo.com/mybb-genel-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Genel Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-genel-depo-forumu) +---- Forum: MyBB Türkçe Paket Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-turkce-paket-deposu-forumu) +---- Konu Başlığı: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] (/mybb-1610-pro-v8-sifir-kurulum-paketi-indir-konusu.html) |
Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - AggReSSiVe - 18-09-2013 paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı. yüklemeye çalıştığımda ; "Bu tema başka bir MyBB sürümü için kodlanmış. Lütfen, bu hatayı göz ardı etmek için ''Versiyon Uyumluluğunu Yoksay''ı seçiniz." diyor yok saydığımda ise ; "Dosya Yüklenemedi!" Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Smyrna35 - 18-09-2013 (18-09-2013, Saat:17:26)AggReSSiVe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı.Site adresinizi verirmisiniz ve o sitede yetki verirseniz iyi olur bir kontrol ederim. Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - AggReSSiVe - 18-09-2013 Şu an için herhangi bir host'a atmadım. Local'de deneme yapıyorum ![]() İlgilendiğin için sağol
Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - AggReSSiVe - 21-09-2013 (18-09-2013, Saat:17:33)Smyrna35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(18-09-2013, Saat:17:26)AggReSSiVe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı.Site adresinizi verirmisiniz ve o sitede yetki verirseniz iyi olur bir kontrol ederim. Pro-v8_Default-theme.xml dosyasındaki aşağıda yer alan kodların versiyonlarını değiştirdim ve şimdi sorun yok. Bilginiz olsun istedim ![]() Orijinal; Kod: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>Versiyonları değiştirdim; Kod: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - vatanturk - 08-12-2013 merhaba, ben kurulumu yaptım fakat admin paneline girdigimde herhangi bir butona bastıgımda login çıkış yapıyor sonra Geçersiz Yönetici Girişi hatası veriyor. nasıl düzeltmem gerekiyor. teşekkürler. Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Star-Turk - 08-12-2013 (08-12-2013, Saat:22:17)vatanturk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: merhaba, http://mybbdepo.com/mybb-1611-pro-v9-sifir-kurulum-paketi-indir-konusu.html Pro v9 varken Neden v8 yüklüyosun
Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - LordMaster - 11-05-2014 DUJYURULARUI NASIL KALDIRCAZ Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - S.G - 15-05-2014 (11-05-2014, Saat:16:08)LordMaster Adlı Kullanıcıdan Alıntı: DUJYURULARUI NASIL KALDIRCAZ |