MyBB Depo Forum
MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Genel Depo (https://mybbdepo.com/mybb-genel-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Genel Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-genel-depo-forumu)
+---- Forum: MyBB Türkçe Paket Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-turkce-paket-deposu-forumu)
+---- Konu Başlığı: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] (/mybb-1610-pro-v8-sifir-kurulum-paketi-indir-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3 4 5


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - AggReSSiVe - 18-09-2013

paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı.

yüklemeye çalıştığımda ;
"Bu tema başka bir MyBB sürümü için kodlanmış. Lütfen, bu hatayı göz ardı etmek için ''Versiyon Uyumluluğunu Yoksay''ı seçiniz." diyor

yok saydığımda ise ;
"Dosya Yüklenemedi!"


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Smyrna35 - 18-09-2013

(18-09-2013, Saat:17:26)AggReSSiVe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı.

yüklemeye çalıştığımda ;
"Bu tema başka bir MyBB sürümü için kodlanmış. Lütfen, bu hatayı göz ardı etmek için ''Versiyon Uyumluluğunu Yoksay''ı seçiniz." diyor

yok saydığımda ise ;
"Dosya Yüklenemedi!"
Site adresinizi verirmisiniz ve o sitede yetki verirseniz iyi olur bir kontrol ederim.


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - AggReSSiVe - 18-09-2013

Şu an için herhangi bir host'a atmadım. Local'de deneme yapıyorum Göz kırpma

İlgilendiğin için sağol Süper


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - AggReSSiVe - 21-09-2013

(18-09-2013, Saat:17:33)Smyrna35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18-09-2013, Saat:17:26)AggReSSiVe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: paket içerisinden çıkan tema'yı yükleyemiyorum. localhost'ta deniyorum ve daha önce pro 7'de denemiştim ve onda ne temalarda nede kulanımda bir sorun çıkmamıştı.

yüklemeye çalıştığımda ;
"Bu tema başka bir MyBB sürümü için kodlanmış. Lütfen, bu hatayı göz ardı etmek için ''Versiyon Uyumluluğunu Yoksay''ı seçiniz." diyor

yok saydığımda ise ;
"Dosya Yüklenemedi!"
Site adresinizi verirmisiniz ve o sitede yetki verirseniz iyi olur bir kontrol ederim.

Pro-v8_Default-theme.xml dosyasındaki aşağıda yer alan kodların versiyonlarını değiştirdim ve şimdi sorun yok. Bilginiz olsun istedim Süper

Orijinal;

Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<theme name="Pro-v8_Default" version="1600">
    <properties>
        <templateset><![CDATA[1]]></templateset>
        <imgdir><![CDATA[images]]></imgdir>
        <logo><![CDATA[images/logo.gif]]></logo>
        <tablespace><![CDATA[4]]></tablespace>
        <borderwidth><![CDATA[1]]></borderwidth>
        <editortheme><![CDATA[Office_2007]]></editortheme>
    </properties>
    <stylesheets>
        <stylesheet name="global.css" version="1609">

Versiyonları değiştirdim;

Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<theme name="Pro-v8_Default" version="1610">
    <properties>
        <templateset><![CDATA[1]]></templateset>
        <imgdir><![CDATA[images]]></imgdir>
        <logo><![CDATA[images/logo.gif]]></logo>
        <tablespace><![CDATA[4]]></tablespace>
        <borderwidth><![CDATA[1]]></borderwidth>
        <editortheme><![CDATA[Office_2007]]></editortheme>
    </properties>
    <stylesheets>
        <stylesheet name="global.css" version="1610">



Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - vatanturk - 08-12-2013

merhaba,

ben kurulumu yaptım fakat admin paneline girdigimde herhangi bir butona bastıgımda login çıkış yapıyor sonra Geçersiz Yönetici Girişi hatası veriyor.

nasıl düzeltmem gerekiyor.

teşekkürler.


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Star-Turk - 08-12-2013

(08-12-2013, Saat:22:17)vatanturk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: merhaba,

ben kurulumu yaptım fakat admin paneline girdigimde herhangi bir butona bastıgımda login çıkış yapıyor sonra Geçersiz Yönetici Girişi hatası veriyor.

nasıl düzeltmem gerekiyor.

teşekkürler.

http://mybbdepo.com/mybb-1611-pro-v9-sifir-kurulum-paketi-indir-konusu.html

Pro v9 varken Neden v8 yüklüyosun Gülümseme


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - LordMaster - 11-05-2014

DUJYURULARUI NASIL KALDIRCAZ


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - S.G - 15-05-2014

(11-05-2014, Saat:16:08)LordMaster Adlı Kullanıcıdan Alıntı: DUJYURULARUI NASIL KALDIRCAZ