[b]MyBB Sürümü : 1.6.9
Kurulu Eklentiler : Gelişmiş Hide, ve Diger eklentilerin postbiti ekliliyecegini sanmıyorum
Sorun açıklaması : Sadece Üye Postbitinde 2 Tane Avatar Var. Admin Girişi Yaptıgımda Herşey Normal 
Hata Ekran Görüntüsü :
[/b]Şimdiden Teşekkürler



