![]() |
|
PostBit Sorunum :( - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu) +--- Konu Başlığı: PostBit Sorunum :( (/postbit-sorunum-7518-konusu.html) |
PostBit Sorunum :( - Archy - 02-02-2013 [b]MyBB Sürümü : 1.6.9 Kurulu Eklentiler : Gelişmiş Hide, ve Diger eklentilerin postbiti ekliliyecegini sanmıyorum Sorun açıklaması : Sadece Üye Postbitinde 2 Tane Avatar Var. Admin Girişi Yaptıgımda Herşey Normal ![]() Hata Ekran Görüntüsü : [/b]Şimdiden Teşekkürler
PostBit Sorunum :( - Feyz - 02-02-2013 postbit şablonunda {$post['onlinestatus']} silin Cvp: PostBit Sorunum :( - Archy - 02-02-2013 (02-02-2013, Saat:22:36)xByMasteRz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: postbit şablonunda {$post['onlinestatus']} silinPostbit Şablonumda "{$post['onlinestatus']}" Yok
PostBit Sorunum :( - Feyz - 02-02-2013 postbit_classicde bakın Cvp: PostBit Sorunum :( - Archy - 02-02-2013 (02-02-2013, Saat:22:40)xByMasteRz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: postbit_classicde bakın Çok Saol Oldu
|