|
Çevrimdışı
CoppeR26
|
|
Tarih: 19-06-2013, Saat:16:11
|
|
Öncelikle tüm site dosyalarını yeni hosting'inin FTP'sine atmalısın. Daha sonra ise ücretli aldığım domainin panelinden DNS'leri kaldır. Sonrada ücretsiz aldığın domainin panelinde ücretsiz aldığın hostingin dns'lerini kaydet. Umarım yardımcı olmuşumdur.
|
Çevrimdışı
black_king
|
|
Tarih: 19-06-2013, Saat:16:47
|
|
DNS kaydetme konusunu biraz dahar açarmısınız hocam ne kastediyorsunuz yani DNS kaydetmekten?
|
İzinli
Smyrna35
|
|
Tarih: 19-06-2013, Saat:17:21
|
|
Hocam sitenizdeki panele girip (cPanel,PleskPanel hangisi varsa) tam yedek dosyası oluşturup kaydediniz.Ardından yeni kullanacağınız siteye bu yedekleri yükleyiniz yükledikten sonra çerez cookies ayarlarınızı yapınız siteniz sorunsuz taşınmış ve tüm herşeyi ile tekrar yönetebilirsiniz.
|
Çevrimdışı
black_king
|
|
Tarih: 19-06-2013, Saat:18:13
|
|
Hocam çok teşekkürler lakin bedava domain edinebileceğim bir yere yönlendirebilir misiniz?