(16-01-2014, Saat:22:09)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-01-2014, Saat:20:36)qavse Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam newreply de o satırlarda ve hiç bir satırda RE: ibaresi yok
Pro paket kurdunuz sanırım ? Pro paket için ./newreply.php dosyasında Cvp: ibaresi ile düzenlenmiş olarak geliyor.
RE: yerine Cvp: diye aratın varsa tamamdır ve başka işlem yapmanıza gerek yoktur. Bu arada .php dosyalarını notepad++ programı ile açın sizin için daha kolay ve hızlı olacaktır.
öyle yapıyorum zaten üstadım ,pro paket değil 1.6.9 kullanıyorum

