16-01-2014, Saat:20:09
16-01-2014, Saat:20:18
Merhaba,
Kullandığınız temanın, Konu Gösterimi - [showthread] Şablonlar => showthread_quickreply şablonuna girin ve aşağıdaki işlemi uygulayın.
Bul:
Değiştir:
Ayrıca ./newreply.php --> (Satır: 717 , 723 ve 985) kısımlarında RE: ibaresi mevcut, onlarıda Cvp: olarak değiştirin.
Kullandığınız temanın, Konu Gösterimi - [showthread] Şablonlar => showthread_quickreply şablonuna girin ve aşağıdaki işlemi uygulayın.
Bul:
Kod:
<input type="hidden" name="subject" value="RE: {$thread['subject']}" />Değiştir:
Kod:
<input type="hidden" name="subject" value="Cvp: {$thread['subject']}" />Ayrıca ./newreply.php --> (Satır: 717 , 723 ve 985) kısımlarında RE: ibaresi mevcut, onlarıda Cvp: olarak değiştirin.
16-01-2014, Saat:20:36
(16-01-2014, Saat:20:18)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhaba,
Kullandığınız temanın, Konu Gösterimi - [showthread] Şablonlar => showthread_quickreply şablonuna girin ve aşağıdaki işlemi uygulayın.
Bul:
Kod:
<input type="hidden" name="subject" value="RE: {$thread['subject']}" />
Değiştir:
Kod:
<input type="hidden" name="subject" value="Cvp: {$thread['subject']}" />
Ayrıca ./newreply.php --> (Satır: 717 , 723 ve 985) kısımlarında RE: ibaresi mevcut, onlarıda Cvp: olarak değiştirin.
hocam newreply de o satırlarda ve hiç bir satırda RE: ibaresi yok
16-01-2014, Saat:22:09
(16-01-2014, Saat:20:36)qavse Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam newreply de o satırlarda ve hiç bir satırda RE: ibaresi yok
Pro paket kurdunuz sanırım ? Pro paket için ./newreply.php dosyasında Cvp: ibaresi ile düzenlenmiş olarak geliyor.
RE: yerine Cvp: diye aratın varsa tamamdır ve başka işlem yapmanıza gerek yoktur. Bu arada .php dosyalarını notepad++ programı ile açın sizin için daha kolay ve hızlı olacaktır.
17-01-2014, Saat:00:39
(16-01-2014, Saat:22:09)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(16-01-2014, Saat:20:36)qavse Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam newreply de o satırlarda ve hiç bir satırda RE: ibaresi yok
Pro paket kurdunuz sanırım ? Pro paket için ./newreply.php dosyasında Cvp: ibaresi ile düzenlenmiş olarak geliyor.
RE: yerine Cvp: diye aratın varsa tamamdır ve başka işlem yapmanıza gerek yoktur. Bu arada .php dosyalarını notepad++ programı ile açın sizin için daha kolay ve hızlı olacaktır.
öyle yapıyorum zaten üstadım ,pro paket değil 1.6.9 kullanıyorum
17-01-2014, Saat:00:56
(17-01-2014, Saat:00:39)qavse Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]öyle yapıyorum zaten üstadım ,pro paket değil 1.6.9 kullanıyorum
Hocam, siz satır numarasına bakmayın her sürümde satır numarası değişebiliyor, Ben 1.6.12 sürümündeki orjinal satır numarasını verdim size fakat, siz satır numarası yerine RE: diye taratın çıkacaktır. 3 tane RE: var ./newreply.php dosyasında. Bulamadığınıza göre yanlış dosyaya bakıyorsunuz ya da anlam veremediğim bir yanlışınız var.
Bakınız sizin için orjinal 1.6.9 ./newreply.php dosyasınıda tarattım satır numaraları; 687, 688 ve 927
Ekran görüntüsü:


Ben yolu gösterdim, gerisi size kalmış hocam.
Kolay gelsin.
17-01-2014, Saat:01:19
(17-01-2014, Saat:00:56)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](17-01-2014, Saat:00:39)qavse Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]öyle yapıyorum zaten üstadım ,pro paket değil 1.6.9 kullanıyorum
Hocam, siz satır numarasına bakmayın her sürümde satır numarası değişebiliyor, Ben 1.6.12 sürümündeki orjinal satır numarasını verdim size fakat, siz satır numarası yerine RE: diye taratın çıkacaktır. 3 tane RE: var ./newreply.php dosyasında. Bulamadığınıza göre yanlış dosyaya bakıyorsunuz ya da anlam veremediğim bir yanlışınız var.
Bakınız sizin için orjinal 1.6.9 ./newreply.php dosyasınıda tarattım satır numaraları; 687, 688 ve 927
Ekran görüntüsü:
Ben yolu gösterdim, gerisi size kalmış hocam.
Kolay gelsin.
teşekkürler hocam tekrardan halletim konuyu kilitleyebilirsiniz.