MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: mesaj ön eki re:
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
kolay gelsin arkadaslar hala siteyi aktif edemedim localhosttayım mesaja cevap verince ön ekimiz re: olarak oluyor nasıl değişebiliriz bunu=
Merhaba,
Kullandığınız temanın, Konu Gösterimi - [showthread] Şablonlar => showthread_quickreply şablonuna girin ve aşağıdaki işlemi uygulayın.

Bul:
Kod:
<input type="hidden" name="subject" value="RE: {$thread['subject']}" />

Değiştir:
Kod:
<input type="hidden" name="subject" value="Cvp: {$thread['subject']}" />

Ayrıca ./newreply.php --> (Satır: 717 , 723 ve 985) kısımlarında RE: ibaresi mevcut, onlarıda Cvp: olarak değiştirin.
(16-01-2014, Saat:20:18)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhaba,
Kullandığınız temanın, Konu Gösterimi - [showthread] Şablonlar => showthread_quickreply şablonuna girin ve aşağıdaki işlemi uygulayın.

Bul:
Kod:
<input type="hidden" name="subject" value="RE: {$thread['subject']}" />

Değiştir:
Kod:
<input type="hidden" name="subject" value="Cvp: {$thread['subject']}" />

Ayrıca ./newreply.php --> (Satır: 717 , 723 ve 985) kısımlarında RE: ibaresi mevcut, onlarıda Cvp: olarak değiştirin.

hocam newreply de o satırlarda ve hiç bir satırda RE: ibaresi yok

(16-01-2014, Saat:20:36)qavse Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam newreply de o satırlarda ve hiç bir satırda RE: ibaresi yok

Pro paket kurdunuz sanırım ? Pro paket için ./newreply.php dosyasında Cvp: ibaresi ile düzenlenmiş olarak geliyor.

RE: yerine Cvp: diye aratın varsa tamamdır ve başka işlem yapmanıza gerek yoktur. Bu arada .php dosyalarını notepad++ programı ile açın sizin için daha kolay ve hızlı olacaktır.
(16-01-2014, Saat:22:09)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(16-01-2014, Saat:20:36)qavse Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam newreply de o satırlarda ve hiç bir satırda RE: ibaresi yok

Pro paket kurdunuz sanırım ? Pro paket için ./newreply.php dosyasında Cvp: ibaresi ile düzenlenmiş olarak geliyor.

RE: yerine Cvp: diye aratın varsa tamamdır ve başka işlem yapmanıza gerek yoktur. Bu arada .php dosyalarını notepad++ programı ile açın sizin için daha kolay ve hızlı olacaktır.

öyle yapıyorum zaten üstadım ,pro paket değil 1.6.9 kullanıyorum
(17-01-2014, Saat:00:39)qavse Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]öyle yapıyorum zaten üstadım ,pro paket değil 1.6.9 kullanıyorum

Hocam, siz satır numarasına bakmayın her sürümde satır numarası değişebiliyor, Ben 1.6.12 sürümündeki orjinal satır numarasını verdim size fakat, siz satır numarası yerine RE: diye taratın çıkacaktır. 3 tane RE: var ./newreply.php dosyasında. Bulamadığınıza göre yanlış dosyaya bakıyorsunuz ya da anlam veremediğim bir yanlışınız var.

Bakınız sizin için orjinal 1.6.9 ./newreply.php dosyasınıda tarattım satır numaraları; 687, 688 ve 927

Ekran görüntüsü:
resim

resim

Ben yolu gösterdim, gerisi size kalmış hocam.
Kolay gelsin.
(17-01-2014, Saat:00:56)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(17-01-2014, Saat:00:39)qavse Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]öyle yapıyorum zaten üstadım ,pro paket değil 1.6.9 kullanıyorum

Hocam, siz satır numarasına bakmayın her sürümde satır numarası değişebiliyor, Ben 1.6.12 sürümündeki orjinal satır numarasını verdim size fakat, siz satır numarası yerine RE: diye taratın çıkacaktır. 3 tane RE: var ./newreply.php dosyasında. Bulamadığınıza göre yanlış dosyaya bakıyorsunuz ya da anlam veremediğim bir yanlışınız var.

Bakınız sizin için orjinal 1.6.9 ./newreply.php dosyasınıda tarattım satır numaraları; 687, 688 ve 927

Ekran görüntüsü:
resim

resim

Ben yolu gösterdim, gerisi size kalmış hocam.
Kolay gelsin.

teşekkürler hocam tekrardan halletim konuyu kilitleyebilirsiniz.