Merhabalar, ben BU KONUYA göre işlemleri yaptım ftp vs attım Fakat 2 kere oldu yani nasıl anlatayım
Ssler:
Siteyi Yenilediğimde MauseOverle Oynamadığımda Böyle:

MauseOverle 1 Kez Aşağı İndiğimde

Sorunumun Çözümünü Söylermisiniz Lütfen Teşekkürler Efenim..
Ssler:
Siteyi Yenilediğimde MauseOverle Oynamadığımda Böyle:

MauseOverle 1 Kez Aşağı İndiğimde

Sorunumun Çözümünü Söylermisiniz Lütfen Teşekkürler Efenim..





eklendiğinizde. Resimdeki sorunu yasıyorsunuz... Bu paneli sorunsuz olarak kullanmak istiyorsanız temenın kendi panelini kaldırmanızdır.

[/b]